Tapeind uitboren

Alles over de techniek en sleutelen
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

Axel schreef:Die man van almere had als uitboren wel lukte er een dingetje ingezet waardoor het m6 draadeind dan wel passte. Een soort vulstukje dus met aan binnen- en buitenkant schroefdraad. Maar ik kreeg net een mailtje van em dat het niet lukt en dat ie er morgen een nieuw rechtermiddencarter inzet en dat ik het maandag al kan ophalen. Kosten: 95 euro :roll:

Hehe, en dan te bedenken dat het Niels waarschijnlijk voor heeeeel wat minder was gelukt :wink:
Axel

Bericht door Axel »

Mja, uitboren ging zowiezo niet meer want er zat ook een stuk linkse tap (gehard staal) in waar niet doorheen valt te boren. En het moest gewoon gebeuren en dan neem ik het bedrag maar voor lief.
dijkie
100km gereden
100km gereden

Bericht door dijkie »

Uitlaat van scooter vernieuwd.de uitlaat zat er 10000km eronder als gevolg boutjes verroest.
Waar van een afgedraaid.cilinder eraf, af geslepen uit geboord en opnieuw draad erin getapt.
Alles terug gemonteerd en klaar.En pijpje uit de uitlaat gehaald.leuk cilinderdje.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
prit2

Bericht door prit2 »

scooters moet je niet repareren.

wel goed werk :D
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Aad schreef:
Axel schreef:Die man van almere had als uitboren wel lukte er een dingetje ingezet waardoor het m6 draadeind dan wel passte. Een soort vulstukje dus met aan binnen- en buitenkant schroefdraad. Maar ik kreeg net een mailtje van em dat het niet lukt en dat ie er morgen een nieuw rechtermiddencarter inzet en dat ik het maandag al kan ophalen. Kosten: 95 euro :roll:

Hehe, en dan te bedenken dat het Niels waarschijnlijk voor heeeeel wat minder was gelukt :wink:

Ik doe dat soort dingen altijd tegen materiaalkosten + een kleine zelf te bepalen bijdrage :P
Blok reviseren ook...
dijkie
100km gereden
100km gereden

Bericht door dijkie »

Ik help iedereen,of het nou een Scooter,Puch-Maxi, Grasmaaier, Moterzaag,is. Maakt mij niet uit!!!
En voor een schapelijke prijs. :wink:
Axel

Bericht door Axel »

Niels schreef:
Aad schreef:

Ik doe dat soort dingen altijd tegen materiaalkosten + een kleine zelf te bepalen bijdrage :P
Blok reviseren ook...

Mja en dan had ik ook nog is naar jou gemoeten en das ook niet echt dichtbij. En die vent voreg ook nog of ie me blok moest reviseren à 200 euro :roll: Heb ik maar niet gedaan :lol:
edje

Bericht door edje »

dat is een vrij normale prijs voor revisie bij een ''prof''. :wink:
Handyman
500km gereden
500km gereden

Bericht door Handyman »

Volgens mij kan iedereen met een paar schroevendraaiers, sleutels en een hamertje een blok reviseren.
Wie 'm uit elkaar haalt maakt toch niet uit ?

Voor 95 euro heb je een compleet gereviseerd blok, als je het zelf doet.
Met een nieuwe carterhelft.....
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

edje schreef:dat is een vrij normale prijs voor revisie bij een ''prof''. :wink:

Ik heb zat verhalen gehoord dat brommers van hun niet wilden lopen etc. dus zo "prof" is het ook weer niet :?
Kom op zeg, 200 euro voor 4 lagers en wat keerringen erin zetten.
Dat doe ik in 4 uurtjes....
edje

Bericht door edje »

ik vind het ook veel geld :wink: maar kijk maar eens bij bijvoorbeeld kempe dan ben je net zo veel kwijt :wink:
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

edje schreef:ik vind het ook veel geld :wink: maar kijk maar eens bij bijvoorbeeld kempe dan ben je net zo veel kwijt :wink:

20 euro minder :wink:
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Aad schreef:20 euro

Daar doe ik 't voor :P
(excl. materiaal)
dijkie
100km gereden
100km gereden

Bericht door dijkie »