Axel schreef:Die man van almere had als uitboren wel lukte er een dingetje ingezet waardoor het m6 draadeind dan wel passte. Een soort vulstukje dus met aan binnen- en buitenkant schroefdraad. Maar ik kreeg net een mailtje van em dat het niet lukt en dat ie er morgen een nieuw rechtermiddencarter inzet en dat ik het maandag al kan ophalen. Kosten: 95 euro
Hehe, en dan te bedenken dat het Niels waarschijnlijk voor heeeeel wat minder was gelukt
Mja, uitboren ging zowiezo niet meer want er zat ook een stuk linkse tap (gehard staal) in waar niet doorheen valt te boren. En het moest gewoon gebeuren en dan neem ik het bedrag maar voor lief.
Uitlaat van scooter vernieuwd.de uitlaat zat er 10000km eronder als gevolg boutjes verroest.
Waar van een afgedraaid.cilinder eraf, af geslepen uit geboord en opnieuw draad erin getapt.
Alles terug gemonteerd en klaar.En pijpje uit de uitlaat gehaald.leuk cilinderdje.
Axel schreef:Die man van almere had als uitboren wel lukte er een dingetje ingezet waardoor het m6 draadeind dan wel passte. Een soort vulstukje dus met aan binnen- en buitenkant schroefdraad. Maar ik kreeg net een mailtje van em dat het niet lukt en dat ie er morgen een nieuw rechtermiddencarter inzet en dat ik het maandag al kan ophalen. Kosten: 95 euro
Hehe, en dan te bedenken dat het Niels waarschijnlijk voor heeeeel wat minder was gelukt
Ik doe dat soort dingen altijd tegen materiaalkosten + een kleine zelf te bepalen bijdrage Blok reviseren ook...
Ik doe dat soort dingen altijd tegen materiaalkosten + een kleine zelf te bepalen bijdrage Blok reviseren ook...
Mja en dan had ik ook nog is naar jou gemoeten en das ook niet echt dichtbij. En die vent voreg ook nog of ie me blok moest reviseren à 200 euro Heb ik maar niet gedaan
edje schreef:dat is een vrij normale prijs voor revisie bij een ''prof''.
Ik heb zat verhalen gehoord dat brommers van hun niet wilden lopen etc. dus zo "prof" is het ook weer niet Kom op zeg, 200 euro voor 4 lagers en wat keerringen erin zetten.
Dat doe ik in 4 uurtjes....