edje schreef:volgens mij blaast hij zo ook het mengsel richting de krukas dat lijk met me ook niet echt goed voor de prestaties
zover als ik heb kunnen zien zitten de membraamkleppen dezelfde richting op dan de twee kleps membramen die ik hier heb liggen, maak mij eens wijzer hierin aub
Een 2 kleps menbraam werkt perfect tot 90 a 95 km. gaat hij harder lopen of meer toeren maken, dan blijven
de plaatjes open staan gevolg brommer stop er mee.met een 3 plaats klep minder problemen denk ik het wordt
beter gedoceerd.
dijkie schreef:Een 2 kleps menbraam werkt perfect tot 90 a 95 km. gaat hij harder lopen of meer toeren maken, dan blijven de plaatjes open staan gevolg brommer stop er mee.met een 3 plaats klep minder problemen denk ik het wordt beter gedoceerd.
Met zulke snelheden ben je meer aan het laagvlieegen Heb ik ooit eens gehad met mijn allereerste fs1, 23 jaar geleden opgevoerd deed die op zijn sloffen 85 km per uur, totdat ik een langzaamoverstekende auto tegenkwam....resultaat een fs1 total loss.... Snel is leuk, maar te snel kan ook snel afgelopen zijn..