Opvoeren en modificeren van de FS1
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 23 jun 2007, 16:55
is niet te zeggen als je je voortandwiel niet weet
wat voor carb en cil heb je
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 23 jun 2007, 16:56
allebij standaart, aleen de kop is afgevlakt
voor het voor tandwiel moet je toch de boel opeene carter araf?
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 23 jun 2007, 17:01
nee koppelings kapje eraf, das aleen je schakelpook en 4 boutjes los
k zou zeggen 44 maar het hangt gewoon van je voor tand af
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 23 jun 2007, 17:12
morge maar ff kijken dan
ga ik dan niet zachter als ik van 37 naar 44 ga?
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 23 jun 2007, 17:53
ja maar dan trek je beter, heeftie een dip in zijn 4
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 23 jun 2007, 20:12
dus met een 44 trekt hij beter, maar gaat hij wel minder hard?
wiebo
500km gereden
Berichten: 857 Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:26
Locatie: Groesbeek, waar anders?
Bericht
door wiebo » 23 jun 2007, 20:17
ja
edje
Bericht
door edje » 23 jun 2007, 20:56
doe maar niet van 37 naar 44. dat is een veel te grote stap dan gaat hij vast en zeker overtoeren draaien, en dat vind je cilinder weer niet zo lief
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 23 jun 2007, 21:04
wat dan, 39 of 41 ofzoiets? en dan voor tandwiel ongewijsigd laten zitten?
Laatst gewijzigd door
jonnotje op 24 jun 2007, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
edje
Bericht
door edje » 23 jun 2007, 21:15
kijk gewoon even wat je voortandwiel is en post je setup
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 24 jun 2007, 19:44
mijn setup was een fs1 50cc maar die is dus kapot, ikga een immi fs1 50cc kopen, ik hbe een 16 mm mikuni, en een snelle pijp
voor tandwiel 12, en achter 37 dat klopt dus niet, denk ik
wat zou mijn verhouding moeten zijn ongeveer!!
alvast bedankt
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 24 jun 2007, 20:13
is wel ong goed kan eventueel wt lichter,
was je cil dan een orri fs1
reddevil
2500km gereden
Berichten: 3598 Lid geworden op: 19 apr 2007, 20:40
Locatie: Schagen (stroet)
Bericht
door reddevil » 24 jun 2007, 21:05
ja
maar de vorige eigenaar heeft hem verkloot in de loop der jaren!
ALLEMAAL krassen!
(ik zit bij reddevil thuis maar ik ben jonno)
Laatst gewijzigd door
reddevil op 24 jun 2007, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
reddevil
2500km gereden
Berichten: 3598 Lid geworden op: 19 apr 2007, 20:40
Locatie: Schagen (stroet)
Bericht
door reddevil » 24 jun 2007, 21:05
welke verhouding moet ik dan rijden?
(ik zit bij reddevil thuis maar ik ben jonno)
Aad
1500km gereden
Berichten: 1773 Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
Locatie: Rijssen - Overijssel
Contacteer:
Bericht
door Aad » 24 jun 2007, 21:19
reddevil schreef: welke verhouding moet ik dan rijden? (ik zit bij reddevil thuis maar ik ben jonno)
Ik zou zowieso achter 44 doen, aangezien bijna iedereen achter 44 heeft, waardoor het makkelijker te vergelijken is. Voor denk ik zoiets rond de 13 of zo
Groet, Aaad