Handyman schreef:Ik geloof het zelf ook niet, maar is gewoon kwa trekkracht/topsnelheid de mooiste cilinder. Je kan bij wijze van spreken optrekken in z'n 4e. Wind of niet, berg of niet, gewoon 70 km/u
Laat het 30 seconden zijn, het blijft een bromfiets
Ergo sum.
hij rijd gewoon zalig. en van dat optrekken klopt ook nog. eerst een beetje lopen tot 7 km/u en dan kan je zo wegrijden en doortrekken tot top
Ik heb zelf de meeting met een F5B gereden en daarvoor wist ik nog niet hoe die reed, maar ik ben er ook zeer over te spreken 't zijn erg fijne cilinders
Neeeee! Daar zat een foute zuiger in, dus ik moet hem op laten honen naar 40,75 en dan een originele zuiger erin. Die 60cc immi is een tijdelijke oplossing
Het past op je 2RT. Als je ze in kleur wilt spuiten is het leuk om te hebben, maar je krijgt ze waarschijnlijk nooit meer mooi zwart. Dat is het nadeel van die kunststof kappen
Die heb ik zelf nog, maar dat zijn van die 2RU kappen ... En ik wil nog een setje, want ik ben nu een 2ru tankje zwart aan spuiten, en dan zat ik te denken aan een helemaal zwarte fs1 ^^