Wist je dat ik niet echt helemaal blij ben met de radian Wist je dat hij nieuwe koppelings platen en koppelings veren nodig heeft omdat de koppeling slipt (met het volgas wat ik kan geven en dat is 1/3 van de hele weg) Wist je dat het ongeveer 90 euro gaat kosten voor 8 koppelings platen en 5 koppelings veren
Triforce schreef:Wist je dat ik niet echt helemaal blij ben met de radian Wist je dat hij nieuwe koppelings platen en koppelings veren nodig heeft omdat de koppeling slipt (met het volgas wat ik kan geven en dat is 1/3 van de hele weg) Wist je dat het ongeveer 90 euro gaat kosten voor 8 koppelings platen en 5 koppelings veren
ik heb ze ook net los gehaald,ze waren no maar 31 mm
Triforce schreef:Wist je dat ik niet echt helemaal blij ben met de radian Wist je dat hij nieuwe koppelings platen en koppelings veren nodig heeft omdat de koppeling slipt (met het volgas wat ik kan geven en dat is 1/3 van de hele weg) Wist je dat het ongeveer 90 euro gaat kosten voor 8 koppelings platen en 5 koppelings veren
ik heb ze ook net los gehaald,ze waren no maar 31 mm
maar niet voor de prijs van 11 euro per plaat (zal wel een stuk minder zijn) en ik heb er 8 nodig en dan moet ik er ook nog 5 koppelings veren bij halen
ik moest vorige week een xenon lamp hebben voor mijn auto
orri kost 130 € per stuk , immi 90 per 2 stuks voor een lampje
dat is ook waar
Mijn vader was de vorige keer dat hij nieuwe koppelings platen ze vergeten een dag lang in de olie te laten liggen voordat je ze monteerd, in het begin ging het goed maar nu is het echt een ramp