Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
-
Niels
- Site Admin

Bericht
door Niels »
Axel schreef:Roberto.B schreef:dan zou ik,..... FUCK...... U op me kenteken willen hebben
Denk je nou echt dat ze dat toestaan?
Nu is zelfs PVV verboden op een kenteken, terwijl er wel nummerborden bestaan met VVD.
Ja, wat een bullshit

-
Axel
Bericht
door Axel »
Niels schreef:Axel schreef:Roberto.B schreef:dan zou ik,..... FUCK...... U op me kenteken willen hebben
Denk je nou echt dat ze dat toestaan?
Nu is zelfs PVV verboden op een kenteken, terwijl er wel nummerborden bestaan met VVD.
Ja, wat een bullshit

Het excuus was: "Toen de nummerborden met VVD werden uitgegeven bestond er nog geen verboden lijst"

-
Tombo
- 17500km gereden

Bericht
door Tombo »
Ze moeten gewoon consequent zijn, of alles verbieden, of alles toestaan.
-
niels16
Bericht
door niels16 »
je kunt altijd nog een plaatje met eigen tekst onder je kenteken beunen,nergens staat dat dat niet mag

-
Jeti
- 17500km gereden

Bericht
door Jeti »
niels16 schreef:je kunt altijd nog een plaatje met eigen tekst onder je kenteken beunen,nergens staat dat dat niet mag

Dat bestaat al, van die stickers die je op je nummerplaathouder plakt met teksten.
Tombo schreef:Ze moeten gewoon consequent zijn, of alles verbieden, of alles toestaan.
Inderdaad: alle nummerplaten verbieden! Hoppah
-
Triforce
- 2500km gereden

Bericht
door Triforce »
Jeti schreef:niels16 schreef:je kunt altijd nog een plaatje met eigen tekst onder je kenteken beunen,nergens staat dat dat niet mag

Dat bestaat al, van die stickers die je op je nummerplaathouder plakt met teksten.Tombo schreef:Ze moeten gewoon consequent zijn, of alles verbieden, of alles toestaan.
Inderdaad: alle nummerplaten verbieden! Hoppah
Dat zit idd ook om ijn golf geplakt door een vorige eigenaar:
staat op van: Als ik een mercedes wil dan bel ik wel een taxi.