Camiel schreef:wist je dat morgen rapport krijgen...
Jij ook Jens?
Ik heb het vorige week al gehad Geen buizen dus das goed...ik had 60 op wiskunde ...waar ik content mee ben Had wel 93% voor Engels ( en dat op 6 testen)
En 95 op Esthetica (1 test) Dus ik ben blij
Camiel schreef:wist je dat morgen rapport krijgen...
Jij ook Jens?
Ik heb het vorige week al gehad Geen buizen dus das goed...ik had 60 op wiskunde ...waar ik content mee ben Had wel 93% voor Engels ( en dat op 6 testen) En 95 op Esthetica (1 test) Dus ik ben blij
ik had hoogste punt van klas bij esthetica iedereen had lage punten, maar ik had 1 taak heel goed gemaakt een 9 de rest had allemaal 5en enzo enja, die 5en hielpen die buizen dus niet omhoog maar die 9 wel
wist je dat kinine wee opwekkend is.
wist je dat ik gister een hele fles bitter lemon op heb gezopen.
daar zit kinine in.
dus ben benieuwd wat ik straks werp
Jeti schreef:Wist je dat morgen naar het ziekenhuis om foto te laten maken van mijn vinger.. Wist je dat ze dacht pees niet helemaal goed zit Wist je dat foto om te kijken of mn bot nog goed is en deze niet "prikt" in een zenuw ofzo.
Hoop dat ze de oorzaak vinden Jet.
Liever een oplossing.
Wist je dat niets afwijkends te zien op röntgen foto's. Wist je dat maandag naar huisarts om mn vingetjes in te laten tapen.. Wist je dat ik hem nu blijkbaar echt goed moet laten rusten. Wist je dat ik daar niet zo goed in ben omdat ik altijd wel bezig ben. Wist je dat ik hem al een paar weken niet meer gebruik met typen en dat toch wel wennen is.
wist je dat mpro te laat is.
wist je dat ik net wat foto's van mijn brom met een leuke meid er op gemaakt heb.
nu nog een achter grond er bij zetten en kaar voor de kalender foto.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;