the_destroyers schreef:marco schreef:Jeti schreef:Gefeliciteerd Zorro!!![]()
Wat heb jij vandaag met of op een motor gedaan?
Ik vind 2takt nog steeds het mooiste geluid produceren, naast de beste walm en stank, het zou dus best wel eens een RD250 kunnen worden om mee te beginnen. De mooiste 2takt vind ik nog steeds de waterkoker van Suzuki, de GT 750. Precies zoals een 2takt moet zijn, 3 cilinders en watercooled.
Als je het over nieuw hebt dan een Suzuki V-Strom of, iets heel anders, een Triumph Speedmaster. Een mens moet iets om over te dromen hebben, niet dan?
Als je het over nieuw hebt dan een Suzuki V-Strom of, iets heel anders, een Triumph Speedmaster. Een mens moet iets om over te dromen hebben, niet dan?
-
- 5000km gereden
Zorro schreef:Ik vind 2takt nog steeds het mooiste geluid produceren, naast de beste walm en stank, het zou dus best wel eens een RD250 kunnen worden om mee te beginnen. De mooiste 2takt vind ik nog steeds de waterkoker van Suzuki, de GT 750. Precies zoals een 2takt moet zijn, 3 cilinders en watercooled.
Of een yamaha rd 500 lc!

- Triforce
- 2500km gereden
the_destroyers schreef:Zorro schreef:Ik vind 2takt nog steeds het mooiste geluid produceren, naast de beste walm en stank, het zou dus best wel eens een RD250 kunnen worden om mee te beginnen. De mooiste 2takt vind ik nog steeds de waterkoker van Suzuki, de GT 750. Precies zoals een 2takt moet zijn, 3 cilinders en watercooled.
Of een yamaha rd 500 lc!
Helaas niet voor de weg bedoeld maar mijn favoriete 2takt monster is de TZ750 daarna voor op het zand een YZ490
Ahhh TZ750, helaas totaal onbereikbaar, was maar een man die er echt alles uit kon halen, my hero Kenny Roberts
http://www.youtube.com/embed/8k8hJWKIVNs
http://www.youtube.com/embed/8k8hJWKIVNs
-
- 1000km gereden