Wist je dat het shirt voor Sam binnen is?
Wist je dat die kloteklapper van een postbode mijn caferace zit weer heeft mee genomen omdat er niemand thuis was?
Wist je dat geef het dan aan de buren af
rise and shine schreef:Wist je dat het shirt voor Sam binnen is? Wist je dat die kloteklapper van een postbode mijn caferace zit weer heeft mee genomen omdat er niemand thuis was? Wist je dat geef het dan aan de buren af
rise and shine schreef:Wist je dat het shirt voor Sam binnen is? Wist je dat die kloteklapper van een postbode mijn caferace zit weer heeft mee genomen omdat er niemand thuis was? Wist je dat geef het dan aan de buren af
Zelfde gehad hier vandaag, had nogtans een briefje opgehangen dat het bij de linkerbuurman mocht afgegeven worden
Zelfde gehad hier vandaag, had nogtans een briefje opgehangen dat het bij de linkerbuurman mocht afgegeven worden
ge moet dat wel in't arabisch en't Afrikaans opschrijven hé slimmen
ge moet dat wel in't arabisch en't Afrikaans opschrijven hé slimmen
óf met GROTE pictogrammen werken
:lol:
Was nogtans een nederlandse pakjes dienst !
Volgende keer hang ik en grote pijl naar links
als die mannen hun camionette met de achterdeuren naar mn poort keren is het goed,
rijden ze rechtdoor (zodat de deuren opengaan naar de straatkant, en je de binnenkant niet kan zien)
tot aan de poort moet je gaan kijken..
als die mannen hun camionette met de achterdeuren naar mn poort keren is het goed, rijden ze rechtdoor (zodat de deuren opengaan naar de straatkant, en je de binnenkant niet kan zien) tot aan de poort moet je gaan kijken..
meestal zie je dan iemand zwemmen door de pakjes
TNT ja. Ik heb daarnet de man gebeld, hij had het briefje niet gezien zei hij