Wist je dat in Arnhem gister wel alles doorging. Wist je dat naar de Sjonnies geweest, en naar De Jeugd van Tegenwoordig. Wist je dat dat echt supervet was
Wist je dat in Arnhem gister wel alles doorging. Wist je dat naar de Sjonnies geweest, en naar De Jeugd van Tegenwoordig. Wist je dat dat echt supervet was
Tombo schreef:Wist je dat Niels mij straks opbelde, wist je dat 'ie net een warmloper had gehad onderweg
@ dewaal: Jah maar was meer een warmloper.
Ik reedvanaf Kootwijk via Wekerom op de weg naar Barneveld en ik heb dan ook de hele tijd volgas gereden
Bleek dat zowel TTS als een goede afstelling niet echt hielpen tegen een warmlopertje.
Ik denk ook dat de zuiger niet meer echt super is, die heb ik al vanaf eind 2006 erin zitten
Wist je dat ik net een broodje ging bakken?
Wist je dat 8 minuten....
...in de magnetron Wist je dat mist...
Wist je dat buurvrouw al kwam kijken?
Wist je dat combi magnetrons!
Niels schreef:Wist je dat ik net een broodje ging bakken? Wist je dat 8 minuten.... ...in de magnetron Wist je dat mist... Wist je dat buurvrouw al kwam kijken? Wist je dat combi magnetrons!
je moet ook niet bakken in een magnetron maar in de oven.