Geplaatst: 19 okt 2009, 22:39
mpro09 schreef:dat is een weerstand
@marco ja maar het hangt ervanaf hoe vast ze zitten
moet deze perse worden aangesloten?
of kan ik ook gewoon dan een weerstand hangen van 2kOhm aan elke pinker?
mpro09 schreef:dat is een weerstand
@marco ja maar het hangt ervanaf hoe vast ze zitten
mpro09 schreef:die hoeft feitelijk ook nooit los dus die zit vaak vast ja maar met een hamer moet het wel lukken![]()
ik heb ze er toen met een bankschroef uitgekregen, maar erin moest bij gino met een pers nadat mijn bankschroef afbrak
miran72 schreef:mpro09 schreef:die hoeft feitelijk ook nooit los dus die zit vaak vast ja maar met een hamer moet het wel lukken![]()
ik heb ze er toen met een bankschroef uitgekregen, maar erin moest bij gino met een pers nadat mijn bankschroef afbrak
Die as ging er bij mijn achterbrug ook niet uit, heb dat rubber kapot geboord en de as met geweld en rubber eruit getrokken de buitenschaal een klein stukje ingezaagd en toen kon ik hem eruit tikken. Koste me 3 uur dat klere ding.
Nieuwe bussen erin met een passende dopmoer tussen de bankschroef ging een stuk beter.
Giel_fs1 schreef:waaraan aan de buitenkant kan ik een 5-bak herkennen?
Ja dat zijn de bankschroeven!koppel schreef:koop een Heuer (bankschroef).............zijn niet goedkoop, maar ook niet kapot te krijgen
Niels schreef:Als er lichtspoelen zijn met dezelfde inbouw dan zal dat best kunnen, maar wat bereik je ermee?
Louistje schreef:Is het makkelijk om je FS1 om te bouwen naar 12 volt?
Als ik goed begrijp moet er een 12V lichtspoel in, een 12V accu en natuurlijk 12V lampjes.. evt. een 12V clingoteur..?
ginofs1 schreef:Giel_fs1 schreef:waaraan aan de buitenkant kan ik een 5-bak herkennen?
dit is een 5 bak
diet is een 4 bak
Fyer schreef:ginofs1 schreef:Giel_fs1 schreef:waaraan aan de buitenkant kan ik een 5-bak herkennen?
dit is een 5 bak
diet is een 4 bak
dus als er een nummer beginnent met FS1 op je carter staat, dieniet geribbeld is, is het een 5 bak?