Pagina 95 van 100

Geplaatst: 19 okt 2009, 22:39
door br3cht
mpro09 schreef:dat is een weerstand

@marco ja maar het hangt ervanaf hoe vast ze zitten


moet deze perse worden aangesloten?
of kan ik ook gewoon dan een weerstand hangen van 2kOhm aan elke pinker?

Geplaatst: 20 okt 2009, 20:47
door Andries
is de tapeindafstand van een kreidler cilinder smalle tap hetzelfde als van een fs1 of zal ik gewoon een sb passend laten maken??

Geplaatst: 20 okt 2009, 20:51
door ginofs1
ja de kleine steek is het zelfde

Geplaatst: 23 okt 2009, 21:38
door miran72
mpro09 schreef:die hoeft feitelijk ook nooit los dus die zit vaak vast ja maar met een hamer moet het wel lukken :lol:

ik heb ze er toen met een bankschroef uitgekregen, maar erin moest bij gino met een pers nadat mijn bankschroef afbrak :lol:


Afbeelding

Die as ging er bij mijn achterbrug ook niet uit, heb dat rubber kapot geboord en de as met geweld en rubber eruit getrokken de buitenschaal een klein stukje ingezaagd en toen kon ik hem eruit tikken. Koste me 3 uur dat klere ding.
Nieuwe bussen erin met een passende dopmoer tussen de bankschroef ging een stuk beter.

Geplaatst: 24 okt 2009, 11:42
door koppel
koop een Heuer (bankschroef).............zijn niet goedkoop, maar ook niet kapot te krijgen

Geplaatst: 24 okt 2009, 21:46
door Giel_fs1
waaraan aan de buitenkant kan ik een 5-bak herkennen?

Geplaatst: 24 okt 2009, 21:53
door marco
miran72 schreef:
mpro09 schreef:die hoeft feitelijk ook nooit los dus die zit vaak vast ja maar met een hamer moet het wel lukken :lol:

ik heb ze er toen met een bankschroef uitgekregen, maar erin moest bij gino met een pers nadat mijn bankschroef afbrak :lol:


Afbeelding

Die as ging er bij mijn achterbrug ook niet uit, heb dat rubber kapot geboord en de as met geweld en rubber eruit getrokken de buitenschaal een klein stukje ingezaagd en toen kon ik hem eruit tikken. Koste me 3 uur dat klere ding.
Nieuwe bussen erin met een passende dopmoer tussen de bankschroef ging een stuk beter.


Dat beloofd niet veel goeds :(

Geplaatst: 24 okt 2009, 22:23
door ginofs1
Giel_fs1 schreef:waaraan aan de buitenkant kan ik een 5-bak herkennen?




dit is een 5 bak
Afbeelding

diet is een 4 bak
Afbeelding

Geplaatst: 24 okt 2009, 22:28
door athenayamaha
koppel schreef:koop een Heuer (bankschroef).............zijn niet goedkoop, maar ook niet kapot te krijgen
Ja dat zijn de bankschroeven! 8)

Geplaatst: 25 okt 2009, 12:47
door Louistje
Is het makkelijk om je FS1 om te bouwen naar 12 volt?

Als ik goed begrijp moet er een 12V lichtspoel in, een 12V accu en natuurlijk 12V lampjes.. evt. een 12V clingoteur..?

Geplaatst: 25 okt 2009, 13:02
door Niels
Als er lichtspoelen zijn met dezelfde inbouw dan zal dat best kunnen, maar wat bereik je ermee? :?

Geplaatst: 25 okt 2009, 13:11
door paull
Niels schreef:Als er lichtspoelen zijn met dezelfde inbouw dan zal dat best kunnen, maar wat bereik je ermee? :?


Als je iets wilt aansluiten wat alleen op 12v draait? Zoals een digitale kilometer teller is het makkelijk dat je brom voorzien is van 12v

Geplaatst: 25 okt 2009, 13:58
door Triforce
Louistje schreef:Is het makkelijk om je FS1 om te bouwen naar 12 volt?

Als ik goed begrijp moet er een 12V lichtspoel in, een 12V accu en natuurlijk 12V lampjes.. evt. een 12V clingoteur..?


Ik zou eerst beginnen met een 12volt accu en 12volt lampjes en een 12volt gelijkrichter van een scooter.

Geplaatst: 25 okt 2009, 16:43
door Fyer
ginofs1 schreef:
Giel_fs1 schreef:waaraan aan de buitenkant kan ik een 5-bak herkennen?




dit is een 5 bak
Afbeelding

diet is een 4 bak
Afbeelding


dus als er een nummer beginnent met FS1 op je carter staat, dieniet geribbeld is, is het een 5 bak?

Geplaatst: 25 okt 2009, 16:45
door ginofs1
Fyer schreef:
ginofs1 schreef:
Giel_fs1 schreef:waaraan aan de buitenkant kan ik een 5-bak herkennen?




dit is een 5 bak
Afbeelding

diet is een 4 bak
Afbeelding


dus als er een nummer beginnent met FS1 op je carter staat, dieniet geribbeld is, is het een 5 bak?



nee maar let op het beugeltje met het boutje boven op het blok