Wat heb jij vandaag op of met je brommer gedaan?
-
Fyer
-
Fyer
-
jeroenvans
- 1500km gereden

ik een keer in een bocht met 15 ofzo, de weg was nat en het was zo'n rode klinkerweg
. regenbroek naar de kloten, steppenbalk krom en het stuur was ook niet meer wat het geweest is.... brommer gleed nog even door... ik rennen en dat dit uitgezet en rechtop. toen moest ik wel ff wachten met rijden, want ik stond te trippen van adrenaline
verden nog een keer op brommervakantie, brommer 5 cm van de bumper gestopt met glijden. toen was mijn regenbroek stuk, steppenbalk krom, deuk in tank, maar nog veel vreemder, het beeldscherm van mn telefoon stuk(zat nl in zo'n beschermhoes van best dit plastic en die was niet stuk
)
gelukkig had in nog precies zo'n telefoon liggen en kon ik de schermpjes omwissellen
verden nog een keer op brommervakantie, brommer 5 cm van de bumper gestopt met glijden. toen was mijn regenbroek stuk, steppenbalk krom, deuk in tank, maar nog veel vreemder, het beeldscherm van mn telefoon stuk(zat nl in zo'n beschermhoes van best dit plastic en die was niet stuk
gelukkig had in nog precies zo'n telefoon liggen en kon ik de schermpjes omwissellen

-
reddevil
- 2500km gereden

-
prit2
-
mpro09
- 10000km gereden

- Contacteer:
-
Dorfie
Aangezien iedereen tussen de 5 km/u en 30 km/u op z'n bek is gegaan, is mijn conclusie: Elke bocht min. 75 km/u
Dan ga je gewoon met lekker veel overstuur door de bocht. Je achterwiel breekt helemaal uit enzo maar, ge gaat niet op je bek als je hem onder controle kan houden en je laat ineens een mooi staaltje rijdkunsten zien.
Dan ga je gewoon met lekker veel overstuur door de bocht. Je achterwiel breekt helemaal uit enzo maar, ge gaat niet op je bek als je hem onder controle kan houden en je laat ineens een mooi staaltje rijdkunsten zien.
-
pee67
- 5000km gereden

Met mijn eerste FS1 (dat was in 1984) (opgevoerd, 16 carb, 60 cc, snelle uitlaat) met 70 door een bocht waar wat los grind lag.......natuurlijk hartstikke waterpas gegaan......al schuivend de greppel in gedonderd.....1.5 meter omlaag gekukeld.....na een half uur plaren eindelijk uit de greppel geklommen met mijn brommer en lopend naar huis gegaan...bevestigingspunten van voorsparbord finaal afgebroken en stuur was maar een klein beetje krom 
-
Dorfie
-
mpro09
- 10000km gereden

- Contacteer: