Het grote kleine vragen topic

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
Martijn

Bericht door Martijn »

dat kan ! Als je motor afslaat en je schijf staat open dan kan er rook uitkomen !
edje

Bericht door edje »

ik zou me er niet zo druk ommaken. tenzij je aan je schijf gezeten hebt. zowiezo spuugt een brommmer vaak wel wat terug :wink:
Jables

Bericht door Jables »

k :D, hij rijdt verder ook prima tot nu toe dus idd, maak ik me er niet zoi veel zorgen over. Binnenkort toch een snelle schijf erin zetten dus daarna is het sowieso goed. Morgen eerst maar eens naar Friesland rijden :P
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

edje schreef:ik zou me er niet zo druk ommaken. tenzij je aan je schijf gezeten hebt. zowiezo spuugt een brommmer vaak wel wat terug :wink:

zeker als je met een brakke ontsteking sjeest,
(of er zoals ik aan aan het foefelen best geweest :P .. kan je vlammen en knallen tot een 20cm's!)
when men were men, and helmets were for divers
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Doe dat ook bij de meeting, dat is leuk mvoor 's avonds 8) :P
nick_janssen3

Bericht door nick_janssen3 »

hallo allemaal ik heb een vraagje bij mij is een van die bouten die mijn cilinder +kop enzo op me motorblok houd afgebroken alle andere 3 heb ik er al afgehaalt maar de laatste afgebroken lukt me niet hij steekt nog wel 3 cm uit het blok iemand tips of suggesties??
gr
nick
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

2 moertjes tegen elkaar draaien, en dan met de onderste moer eruit draaien
prit2

Bericht door prit2 »

of de griptang erop zetten
nick_janssen3

dat zou werken als ik hem niet eerst geprobeert zou hebben met een tang :oops:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

beter eerst met moertjes proberen nu het nog kan, anders heb je kans dat je het draad verlkooit met een griptang
nick_janssen3

met griptang heb ik al geprobeert die draait gewoon door als je snapt wat ik bedoel
nick_janssen3

Tombo schreef:beter eerst met moertjes proberen nu het nog kan, anders heb je kans dat je het draad verlkooit met een griptang

dit is dus gebeurt :oops:
prit2

Bericht door prit2 »

gaat t niet los met een griptang? :shock:
ik krijg daar altijd alles mee los dat uitsteekt..

eerst even twee kanten een beetje rechtvijlen heeft ook wel eens succes bij mij, dan heb je nog meer grip
nick_janssen3

k heb et met 3 verschillende tangen geprobeert :wink: k ga straks nog wel ff kijken naar een langere en dan weer wat proberen
naja van je fouten leren 2 moertjes dat ik daar zelf niet op gekomen ben stom zeg :P
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

nick_janssen3 schreef:k heb et met 3 verschillende tangen geprobeert :wink: k ga straks nog wel ff kijken naar een langere en dan weer wat proberen
naja van je fouten leren 2 moertjes dat ik daar zelf niet op gekomen ben stom zeg :P
+

Zaag een sleuf in het afgebroken stuk.....zet dan een goeie schroevendraaier erin en draaien maar :)
Gesloten