staat niet verkeerd willem dat gouwe blokje.
71 had wel stickers op de kapjes maar geen ss volgens mij 50 net als op de oudere 69 en 70 modellen, maar volgens mij alleen aan de accu kant maar dat weet ik niet zeker.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
NIX schreef:En je moet nog eens tegen een oud type kraantje lopen, maar die dingen waren 25 jaar geleden ook al gaar.
Onderstaand de twee kraantjes die ik had liggen. De ene komt van de FS1 en de andere van een 2F2... maar welke van welke is mij even ontschoten (na 23 jaar ). De linker lijkt me ook niet echt origineel... de rechter is mij wel bekend, want die zat ook op mijn 1J5.
marco schreef:Zouden die kraantjes nog goed zijn na 30 jaar?
Het nu gemonteerde kraantje was nog helemaal OK. Ik was alleen het afdichtringetje tussen de tank en kraan kwijt en heb die ondertussen dus vervangen. Voor de rest geen lekkages.
Dat andere kraantje moet ik nog even nakijken... want als die inderdaad origineel is, dan moet die er in de toekomst weer op komen natuurlijk.
joscabrio schreef:staat niet verkeerd willem dat gouwe blokje. 71 had wel stickers op de kapjes maar geen ss volgens mij 50 net als op de oudere 69 en 70 modellen, maar volgens mij alleen aan de accu kant maar dat weet ik niet zeker.