Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v4.0
-
- 500km gereden
Drukte net op verzenden ipv voorbeeld, hier komen nog een paar foto's.
Me eigen brom.
Paar leuke puchies.
Ook nog een volledig verchroomde alles chroom zowat behalve de rubberdelen. heel apart.
Op deze roze zat een dame dan vond ik dan wel weer leuk, hou eigenlijk helemaal niet van Zundapps
De cardan fs1 kon ik nou ook een keer zien in het echt en dat zag er heel goed uit.
Nou vooruit nog een Zundappfoto deze man had er wel erg zijn best op gedaan, ze zien er eigelijk allemaal lomp uit.
Dat schakelen van die dappen lijkt wel fietsen gewoon ontzettend lomp maarja ze gaan wel hard .
Wou net weg gaan kom ik nog Zwepper z'n vader nog tegen en later Zwepper ook nog met z'n maten kon ik toch nog ff over Yamaha's ouwehoeren.
Heb ook nog een kickstarter fietsmodel gekocht had 'm eigenlijk niet nodig maar was slechts 5 euro kon ik niet laten liggen.
Nog een ander sproeiertje geprobeerd in de 1j5, 170 lang zat er in maar ben niet zo tevreden over de powerband.
Met een 150 kort reed ie klote
toen 180 kort erin gedraaid ging ie fractie beter dan 170 lang, iets hogere top maar moeten gewoon ook andere tandwielen op maakt ook heel veel toeren bij z'n top (65km/u).
Me eigen brom.

Paar leuke puchies.

Ook nog een volledig verchroomde alles chroom zowat behalve de rubberdelen. heel apart.

Op deze roze zat een dame dan vond ik dan wel weer leuk, hou eigenlijk helemaal niet van Zundapps

De cardan fs1 kon ik nou ook een keer zien in het echt en dat zag er heel goed uit.

Nou vooruit nog een Zundappfoto deze man had er wel erg zijn best op gedaan, ze zien er eigelijk allemaal lomp uit.
Dat schakelen van die dappen lijkt wel fietsen gewoon ontzettend lomp maarja ze gaan wel hard .

Wou net weg gaan kom ik nog Zwepper z'n vader nog tegen en later Zwepper ook nog met z'n maten kon ik toch nog ff over Yamaha's ouwehoeren.
Heb ook nog een kickstarter fietsmodel gekocht had 'm eigenlijk niet nodig maar was slechts 5 euro kon ik niet laten liggen.
Nog een ander sproeiertje geprobeerd in de 1j5, 170 lang zat er in maar ben niet zo tevreden over de powerband.
Met een 150 kort reed ie klote
toen 180 kort erin gedraaid ging ie fractie beter dan 170 lang, iets hogere top maar moeten gewoon ook andere tandwielen op maakt ook heel veel toeren bij z'n top (65km/u).
- Jeti
- 17500km gereden
Ik kwam gisteren uit Amsterdam, tussendoor naar huis gereden, bedacht me bij Zeist dat het NBBK (nederlands bakbrommer kampioenschap) was, dus het terrein gezocht dmv rondrijden en gevonden. Oude bekenden tegen gekomen en gekletst.
Stuk of 50 bakbrommers gefotografeerd. En ik heb nog nooit zo een toffe prijsuitreiking meegemaakt
met prijzen als een spiegel op een plankje, een hele dikke uitlaat zelf gemaakt, kunst van een zundapp wiel, een mini bakbrommer, etc. alles van brommer onderdelen dus.
Volgend jaar maar eens het hele weekend meedoen..
ik zal later nog wel wat foto's uploaden.
Stuk of 50 bakbrommers gefotografeerd. En ik heb nog nooit zo een toffe prijsuitreiking meegemaakt

Volgend jaar maar eens het hele weekend meedoen..
ik zal later nog wel wat foto's uploaden.
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen