Mijn moeder zit vanwege een heup breuk in een revalidatie centrum in het mooie Beek bij Nijmegen.
Nu is dat van mijn huis naar daar 20 kilometer soms moet ik daar 2x per dag naar toe dat is heen en weer dan dus 80 km per dag.
Wie beek kent weet dat daar aardig stevige en lange klimpartijen zijn , met de auto geen probleem uiteraard maar bij mooi weer
en om tijd te winnen ga ik liever op de brommer.
Met de fs1,tjes is dat geen optie deze trekken dat niet op hun oude dag zoveel klimmen denk aan te weinig trekkracht en de koeling.
De TZR heeft daar minder moeite mee die trekt als je m een beetje helpt in zijn powerband te komen toch nog wel met 60/70 km/u omhoog.
Alleen zondag avond was wel even spannend ik hielp hem iets teveel waardoor heel even de toeren te hoog gingen en als beloning liet hij alle
lampen doorbranden 2 koplampen het achterlicht en de teller verlichting, dat is best lastig in de schemering onder een dik dak van bladeren
en een donker vizier op je helm.
Gisteren heb ik alle lampen nieuw gehaald de prijs viel me reuze mee 7 euro voor alles , ik heb nog heel even aan xenon gedacht in de koplampen
maar met het advies van pa tombo in het achterhoofd toch maar niet gedaan.
De kosten zaten dus niet tegen wel dat het gebeurden en dat ik voor deze klimmetjes maar natuurlijk ook de afdalingen de fs1 niet kan gebruiken is dan wel een tegenvaller
tussen de fs1 en de tzr zit 39 jaar verschil en dus ook vooruitgang qua presteren en remmen overtreft de tzr de fs1 dan wel maar de fs1 heeft meer karakter

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.