Nu ook maar ergste vuil en roet van mijn afgefikte 2RU blokje afgekrabt. Is verder nog mooi blokje, nog nooit open geweest. Alleen de rubbers aan de buitenkant + carburateur zijn weggesmolten
Jeti schreef:Nu ook maar ergste vuil en roet van mijn afgefikte 2RU blokje afgekrabt. Is verder nog mooi blokje, nog nooit open geweest. Alleen de rubbers aan de buitenkant + carburateur zijn weggesmolten
De carb is ook weggesmolten? Gebruikte de vorige eigenaar het blokje als bbq ofzo?
De rubbers van de carb dus De hele brommer was afgefikt, weet verder ook niet hoe en wat. Had het blokje nodig om Sam een 2RU ontsteking en koppeling terug te geven (die ik voor de street geleend had) en hem daarom gekocht Schade valt erg mee hoor, gewoon wat verschrompelde rubbers en roet.
Jeti schreef:Zoek je nog iets? Van de verboorden komen morgen foto's
Weet jij toevallig ergens een lijst te vinden met alle nummers per huis? Ik heb een hele bak vol huizen en bellen, en een bak vol binnenwerken. Wil graag wat in elkaar zetten om ruimte te besparen en ze plug & play te maken.
Ik had je al gemaild dat ik daar alleen een huis + bel van heb voor je Imi spul heb ik niet
Edit:
Zag dat ik twee e-mailadressen van je had. Heb je net foto's gemaild naar beide.
Staat ook op marktplaats, maar voor jou is hij gratis natuurlijk. Als je het kunt gebruiken.
Incl gaar huis voor het vlotterbak-knopje.
Iemand een idee hoe je dat vlotter-knopje eruit krijgt?
Is een pinnetje met tegenhoud-pikkeltjes eraan, en een vast knopje bovenop.
Jeti schreef:Nu ook maar ergste vuil en roet van mijn afgefikte 2RU blokje afgekrabt. Is verder nog mooi blokje, nog nooit open geweest. Alleen de rubbers aan de buitenkant + carburateur zijn weggesmolten