ja dat onderdeel is waardeloos.
ze maken een schets van een verkeerssituatie en dan kijk je of je:
A: remt B: gas inhoud C: niets
ongeveer de helft van de tijd is het eigenlijk discutabel.
Wist je dat net met Gino lopen kloten om een blokje dicht te krijgen?
Lager ging niet over de krukas heen bleef haken halverwege.
Toen het lager maar eerst op de krukas geslagen en toen het blokje dicht gemaakt.
Wist je dat een cdi van een peugeot scooter ook werkt op een cdi ontsteking van Gino?
Alleen is het tijdstip dan erg laat ongeveer 1mm voor.
De CDI's die op de Honda's en al hun bamiklonen enzo gebruikt worden zullen ook wel werken. Wel de onbegrensde en niet de vervroegende gebruiken. Je zou ook een keer met een pickup en pukkel buiten de poelie kunnen werken.
marco schreef:Wist je dat net met Gino lopen kloten om een blokje dicht te krijgen? Lager ging niet over de krukas heen bleef haken halverwege. Toen het lager maar eerst op de krukas geslagen en toen het blokje dicht gemaakt.
Wist je dat een cdi van een peugeot scooter ook werkt op een cdi ontsteking van Gino? Alleen is het tijdstip dan erg laat ongeveer 1mm voor.
Nou dat klink niet lekker zeg .
Lager eerst verwarmt en de lager er met een buisje voorzichtig op getikt.
Zelfs een lap met een gatje over de kruktap en lager getrokken om het vuil en stop weg te houden met tikken.
Krukas draait als een speer in de lagers.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;