Linker carter hadden ze geprobeerd met een schroevendraaier het vliegwiel eraf te halen ofzo, was een hele hap uit aan de onderkant. Verder zat de cilinder helemaal vastgerot. Dus erg zonde is dit niet. Neemt nu wel minder plek in om naar BE mee te vervoeren
Geen blokken meer, die heb ik met de RDmx-en allemaal weggedaan. Heb verder nog wel RD onderdelen liggen, maar daar kan ik pas over een paar maanden bij om uit te zoeken en op te ruimen. Zoek je iets specifiek?
Geen blokken meer, die heb ik met de RDmx-en allemaal weggedaan. Heb verder nog wel RD onderdelen liggen, maar daar kan ik pas over een paar maanden bij om uit te zoeken en op te ruimen. Zoek je iets specifiek?
een redelijk (mag geroest en lelijk zijn) achterspatatbordje, voor de rest zoek ik altijd RD delen
een redelijk (mag geroest en lelijk zijn) achterspatatbordje, voor de rest zoek ik altijd RD delen
Succes met zoeken. Heb 1 achterspatbord, en die zit op mijn RD en daar blijft hij Als ik niet weet wat je zoekt, kan ik niet zeggen of ik het heb. Het is ook weer niet zo dat ik een schap vol RD onderdelen heb, gewoon paar dingen op overschot. Ga dat van de zomer ergens ter overname aanbieden.
Volledig opgepoetst en gemerkt dat alle rubberdelen hard geworden zijn... Mijn tank en zadelrandje zijn nu klaar om ontblutst en gespoten te worden, nu nog een goede plaats ervoor vinden. ^^
Mijn vader kwam hem moeien en zei "haal anders heel het kraantje eraf" en hij zat helemaal onder de benzine. ^^ heheheh, hij weet het niet altijd beter. Ook te horen gekregen dat mijn papieren er binnen een week zouden moeten zijn!