Wist je dat #15
- NIX
- 10000km gereden
Goed lezen:
Als u één of meerdere wijzigingen aanbrengt aan een voertuig, kan het zijn dat de RDW het voertuig moet keuren. Een aanpassing van het kentekenbewijs is dan noodzakelijk. In hoofdstuk 6 van de Regeling voertuigen kunt u nakijken of u de wijziging die u aanbrengt, ook moet laten keuren. In dit artikel leest u de informatie over het wijzigen van een brommer of snorfiets met een bouwjaar van 1998 en jonger. Oudere brommers en snorfietsen kunt u bij een RDW-keuringsstation laten keuren.
Ik had dit met een monkey van mei 2005. Daat zat een blokje onder met een code dat 1 karakter afweek van wat er op het Engelse kenteken stond. Kreeg ik ook dit verhaal, of ik kon bij de DVLA regelen dat zij de V5 zouden aanpassen. Ik stelde voor dat ik op zoek ging naar een blokje met de juiste code. Gevonden en klaar.
Als u één of meerdere wijzigingen aanbrengt aan een voertuig, kan het zijn dat de RDW het voertuig moet keuren. Een aanpassing van het kentekenbewijs is dan noodzakelijk. In hoofdstuk 6 van de Regeling voertuigen kunt u nakijken of u de wijziging die u aanbrengt, ook moet laten keuren. In dit artikel leest u de informatie over het wijzigen van een brommer of snorfiets met een bouwjaar van 1998 en jonger. Oudere brommers en snorfietsen kunt u bij een RDW-keuringsstation laten keuren.
Ik had dit met een monkey van mei 2005. Daat zat een blokje onder met een code dat 1 karakter afweek van wat er op het Engelse kenteken stond. Kreeg ik ook dit verhaal, of ik kon bij de DVLA regelen dat zij de V5 zouden aanpassen. Ik stelde voor dat ik op zoek ging naar een blokje met de juiste code. Gevonden en klaar.
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 500km gereden
- Contacteer:
-
- 5000km gereden
Eerst draaide hij maar op 2 cilinders
We hebben er gisteren een motorreiniging op gedaan (merknaam ontglipt me even). En we moeten zien of dit effect heeft.
Veel effect op het vermogen zal dit niet hebben, maar de koolaanslag op de kleppen etc zou moeten afnemen. Daar hebben we beelden van genomen met de endoscoop.
Helaas geen tijd meer gehad hem nog op de testbank te zetten na de reiniging, das voor volgende week

We hebben er gisteren een motorreiniging op gedaan (merknaam ontglipt me even). En we moeten zien of dit effect heeft.
Veel effect op het vermogen zal dit niet hebben, maar de koolaanslag op de kleppen etc zou moeten afnemen. Daar hebben we beelden van genomen met de endoscoop.
Helaas geen tijd meer gehad hem nog op de testbank te zetten na de reiniging, das voor volgende week
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
Wist je dat hier in Shanghai naar autoshow geweest,
stonden wel enkele toffe auto's!
foto's:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 8bda724c01
stonden wel enkele toffe auto's!
foto's:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 8bda724c01
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
rob-w-c schreef:DAt ik morgen naar stieltjes plein gaat in rotterdam met ouwe knarren club hahaha (slundapps en 1 Yamaha snel).![]()
hoe staat het er mee?
hoe veel km heb je al gereden?
kijk regelmatig naar je bougie.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 500km gereden
ginofs1 schreef:rob-w-c schreef:DAt ik morgen naar stieltjes plein gaat in rotterdam met ouwe knarren club hahaha (slundapps en 1 Yamaha snel).![]()
hoe staat het er mee?
hoe veel km heb je al gereden?
kijk regelmatig naar je bougie.
gr gino
Ik heb nu ongeveer 185 km gereden bougie is wat donker bruin (mat)