Hmz er is wel iets wat er naar uit ziet als een plaats voor een pontje, maar ik zie geen pontje op de foto bij streetview.
Zat eraan te denken om vanaf 12 uur te verzamelen, 13 uur te vertrekken, rond 15 uur langere stop met snack, en dan rond 17 hier weer aankomen met genoeg honger voor de barbecue?
En dan een paar stops in te lassen.
marco schreef:Als een mooie omgeving hebt en af en toe een paar korte stops maakt merk je die 80km helemaal niet.
Daarom wil ik dat stuk naar Arnhem eruit hebben eigenlijk, daar is niets te beleven.
Zit te denken.. misschien is er alleen in de zomer een pontje ofzo.
Rij morgen of vrijdag wel ff langs om te kijken of er een bord staat ofzo.
Edit: Google doet wonderen
In een klein deel van dat gebied wordt nog zand gewonnen, maar verreweg het grootste deel van het 300 hectare grote recreatiegebied is toegankelijk en zeer geschikt voor waterrecreatie. De Veluwezoom is met Rhederlaag verbonden via een veerpont bij Rheden, die alleen toegankelijk is voor fietsers en wandelaars. Automobilisten moeten gebruik maken van verkeersbruggen in Westervoort of Doesburg. En brommers/motoren dan..
rolladriver schreef:dat weet ik niet zeker of er een pond is tussen Giesbeek en Rheden bij rheden kun je toch ook via de dijk naar arnhem en dan naar dieren gr rob
Nee, probleem is dat we aan de onderkant zijn en naar de bovenkant van de IJssel moeten voor het rondje Posbank, en dan via de Posbank (Rozendaal, Velp, Rheden, De Steeg) weer terug. Kan inderdaad via de dijk via Arnhem (zoals bovenstaand kaartje), maar dat vind ik eigenlijk te lang en saai en te omslachtig. Volgens routenet is er wel iets, ik ga van de week wel even kijken. Ik denk een fietspontje ofzo.
Bij Rheden zit een pond naar Lathum/Giesbeek voor auto's kunnen er ook over
Joah, het komt wel goed. Ik hou de rit zoals op het plaatje zonder dat stuk naar Arnhem. Als het te lang blijkt na het eerste stuk, laat ik het stuk met het pontje bij Dieren-Olburgen eruit. Maar dat beslissen we dan wel.
Jeti schreef:Joah, het komt wel goed. Ik hou de rit zoals op het plaatje zonder dat stuk naar Arnhem. Als het te lang blijkt na het eerste stuk, laat ik het stuk met het pontje bij Dieren-Olburgen eruit. Maar dat beslissen we dan wel.
DUS: Neem kleingeld mee voor de pont !!
jah lekker, voor mij is het duurder dan voor de rest :S
Jeti schreef:Joah, het komt wel goed. Ik hou de rit zoals op het plaatje zonder dat stuk naar Arnhem. Als het te lang blijkt na het eerste stuk, laat ik het stuk met het pontje bij Dieren-Olburgen eruit. Maar dat beslissen we dan wel.
DUS: Neem kleingeld mee voor de pont !!
jah lekker, voor mij is het duurder dan voor de rest :S
Voor jou is het niet duurder dan voor Gino en Edwin Ik heb de pont vandaag gespot trouwens, de gele van de website.