fs1 110km/h op tomtom SLIPPENDE KOPELING HELP!!!
-
- 1500km gereden
-
- 1500km gereden
bij een 4tact motor fiets, is de olie zo gemaakt, dat het ook geschikt is voor in het carter, voor hydraulische klepstoters, allemaal van dat soort extra dingen waar het goed in is... maar daardoor is het minder geschikt voor een 2t blokje waar je in feite alleen maar versnellingbakolie nodig hebt... dus ik denk dat die hele dure shell olie slechter presteert in een fs1 dan goedkope eurol... 

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Daan1990
- 250km gereden
- Higherking
- 500km gereden
mijn koppeling slipte ook, heel erg, presies hoe jij vertelde,
ik had van 2 plaaten( gevoerd/staal/gevoerd) naar gevoerd/staal/staal/gevoerd gegaan maar verschil is wel merkbaar, maar nog niet perfect, ik heb het er maar bij gelaten, ook vertanding aangepast zelfs 16/44 gaan rijden, de top is hetzelfde alleen je kan hem verder doortrekken in de versnellingen. beetje radeloos met orgineele zooi, dus word iet creatiefs bedenken.
maar het moet van de zomer toch veranderd worden. als ik me fs1 ga verbouwen, en helemaal pefect ga maken.
ik had van 2 plaaten( gevoerd/staal/gevoerd) naar gevoerd/staal/staal/gevoerd gegaan maar verschil is wel merkbaar, maar nog niet perfect, ik heb het er maar bij gelaten, ook vertanding aangepast zelfs 16/44 gaan rijden, de top is hetzelfde alleen je kan hem verder doortrekken in de versnellingen. beetje radeloos met orgineele zooi, dus word iet creatiefs bedenken.
maar het moet van de zomer toch veranderd worden. als ik me fs1 ga verbouwen, en helemaal pefect ga maken.
- Daan1990
- 250km gereden
Haha ik heb wel meer dingen gehoord...maar die olie is opzich ook goed, eurol is 10w30 en die olie is 10w50, dat heeft iets met temperaturen
Ik heb de meeste tentamens al verneukt. Ik heb nog een onzin tentamen (Sustainable development) waar ik moet weten waarom we zonnepanelen en andere meuk moeten gebruiken... Jij moet morgen alleen nog analyse zeker?

Ik heb de meeste tentamens al verneukt. Ik heb nog een onzin tentamen (Sustainable development) waar ik moet weten waarom we zonnepanelen en andere meuk moeten gebruiken... Jij moet morgen alleen nog analyse zeker?