wist je dat we vandaag onderdelen hebben op gehaald bij henk
wist je dat ik een buddy heb gekocht
wist je dat ik er nu 1 over heb
wist je dat als iemand ng een buddy zoekt??
wist je dat je me het maar moet zeggen
wist je dat ik nergens de lengte van alle bouten van yamaha kan vinden
wist je dat wie o wie heeft hier de maten van
wist je dat mijn dank hier voor heel groot is
ginofs1 schreef:kabouter plop heb ik al zij kop om gedraaid, de rest graaft nu netjes een kelder onder mijn huis en sneeuw witje moet mee naar boven:lol:
is die achterlijke del nu wéér mee met die pipo's!!
.. en weet je wel zeker dat het geen grafkelder is dan?
nuja, je bier is veilig, ze hebben strikte orders gekregen van geen druppel mee te brengen!
De_Standaard schreef:Zaterdag en Zondag jongstleden werd een motortuning-wedstrijd op een hoogst ongebruikelijke wijze beslecht. Daags voordien was er reeds onrust gemeld in verband met een horde Belgische kabouters, die doelgericht op het clubhuis vernielingen en graafwerken uitvoerden, deze werden tot orde geroepen en in de sameleving gereïntegreerd. Tot dus zaterdag bij de repetitie van de overwinningsfuif, gast na gast van de dis bleek te verdwijnen.. Organisator Gino VdK was zich van geen kwaad bewust,"de sfeer zat er goed in, de jongens tankten deftig door aan die GrolschHeineken, en ik had m'n eigen flesje van die malle Belg nog staan, dus jah.. wat doe je? Lig ik daar op gegeven moment in de armen van een Belgische schone die met die kabouters was meegekomen, terwijl de rest natuurlijk in die put onder het huis lag te rollen in hun eigen maaginhoud! Je weet het nooit met die feestjes natuurlijk!"
Milieupolitie zuivert momenteel de vervuilde bodem, de kosten lopen in de miljoenen. Het koningshuis waarschuwt intussen voor overmaatse reacties tegenover de kabouterbevolking. Kabouters wordt aangeraden binnen te blijven, en contact met menigte te willen vermijden.
Herstellende aanwezige Tom B doet zijn verslag: Jaaa! Wat een nacht hé! Op een gegeven moment ging al het licht uit door die geweldige pils van Gino! En lag ik, dacht ik, ook op een.. vrouw! Nuja die stomme rotkabouters ook altijd! Op een gegeven moment zag ik er zeker honderd!
De plaatselijke instanties overwegen een maatschappelijk herstelprogramma voor deze slachtoffers.
en nu ga'k tóch nog iets uitsteken zenne
Laatst gewijzigd door YamaSam op 09 feb 2009, 21:38, 2 keer totaal gewijzigd.