Moet je kijken wat ik gekocht heb V6.2

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

iedereen heeft idd andere ervaringen met bepaalde personen... Achja :P Jens weet wat wattie koopt :P gewoon goed opletten :wink:
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door GoM!cky »

Camiel schreef:iedereen heeft idd andere ervaringen met bepaalde personen... Achja :P Jens weet wat wattie koopt :P gewoon goed opletten :wink:

Dat is waar Camiel, daar hebt ge gelijk.
Toen papa zijn 1e street kocht (mandarin orange) zijn ze serieus in het zak gezet. En dat werd allemaal duidelijk naarmate we de FS1 aan het demonteren waren. En wij weten nogthans ook wat we kopen hè :roll: :D

Als je hem nu op beurzen ziet, dan heeft hij zo goed als niks bij voor FS1 en laat staan originele onderdelen.
Wat mij dan enorm irriteert is dat hij alles opkoopt wat FS1 is van andere beurshouders zodat er niets meer ligt voor de hobbyist.
Jens36
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Jens36 »

Hmmm... De mens is nog zo slecht niet hoor.
Het zou kunnen dat die 1J5 niet meer helemaal in originele staat is, maar hij koopt die brommers ook maar gewoon hé.
Het is niet dat hij ze speciaal ligt te versleutelen voor hij ze verkoopt.
Ik zal wel alles goed nazien. Maar zoals je zegt zullen misschien sommige dingen later opvallen.
Ik heb nog wel wat vertrouwen in de Richard, hij is altijd heel vriendelijk... Hij heeft zijn hobby gewoon serieus uit de hand laten lopen.
En voor de prijs dat ik hem koop, mag er nog wat mis aan zijn :wink:
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

GoM!cky schreef:
Camiel schreef:iedereen heeft idd andere ervaringen met bepaalde personen... Achja :P Jens weet wat wattie koopt :P gewoon goed opletten :wink:

Dat is waar Camiel, daar hebt ge gelijk.
Toen papa zijn 1e street kocht (mandarin orange) zijn ze serieus in het zak gezet. En dat werd allemaal duidelijk naarmate we de FS1 aan het demonteren waren. En wij weten nogthans ook wat we kopen hè :roll: :D haha ja tuurlijk jullie ook :P

Als je hem nu op beurzen ziet, dan heeft hij zo goed als niks bij voor FS1 en laat staan originele onderdelen.
Wat mij dan enorm irriteert is dat hij alles opkoopt wat FS1 is van andere beurshouders zodat er niets meer ligt voor de hobbyist.
Dat is idd best een lullige actie...
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

jensje36 schreef:Hmmm... De mens is nog zo slecht niet hoor.
Het zou kunnen dat die 1J5 niet meer helemaal in originele staat is, maar hij koopt die brommers ook maar gewoon hé.
Het is niet dat hij ze speciaal ligt te versleutelen voor hij ze verkoopt.
Ik zal wel alles goed nazien. Maar zoals je zegt zullen misschien sommige dingen later opvallen.
Ik heb nog wel wat vertrouwen in de Richard, hij is altijd heel vriendelijk... Hij heeft zijn hobby gewoon serieus uit de hand laten lopen.
En voor de prijs dat ik hem koop, mag er nog wat mis aan zijn :wink:

Je hebt tenslotte je 2ru ook bij hem gekocht. Waar je ook eea aan moest doen, maar je hebt het wel waard gevonden uiteindelijk. Dat lijkt me een positieve ervaring.

Wat Mickey zegt kan ik me ook wel in vinden. Dat mensen alles opkopen zodat er niets meer overblijft voor de hobbyisten. Dat vind ik zelf ook altijd erg jammer.
Jens36
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Jens36 »

ja is waar... Maar die 2RU was ook normaal bedoelt als tijdelijke oplossing, en die kwam gewoon uit zijn tuin.
Een oliepompje kan bij iedereen stuk gaan en dan heeft iedereen er kosten aan. Mijn probleem was gewoon de tijdsnood voor mij rijbewijs waardoor alles snel inorde moest zijn,
en daar heb ik de prijs voor betaald. En uiteindelijk ben ik wel super content met mijn Schijfrem-2RU :D

Het is idd niet netjes dat hij alles opkoopt, zeker niet omdat hij het daarna toch gewoon slordig en soms in slechte conditie stockeerd.
Maar dat wilt niet zeggen dat ik er niets van mag wegkopen hé :lol: anders blijft alles daar voor eeuwig liggen :P
Bekijk het als 'een redding van een 1j5' ipv 'een aankoop van Richard'. Dan voelt het allemaal al veel beter aan 8)
Camiel
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Camiel »

jensje36 schreef:Bekijk het als 'een redding van een 1j5' ipv 'een aankoop van Richard'. Dan voelt het allemaal al veel beter aan 8)

haha lol :P
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

kreidler, flandria, peugeot
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Arnoute

Bericht door Arnoute »

Yamaha rd50m schreef:kreidler, flandria, peugeot

foto's van je bb3 sp?
Jens36
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Jens36 »

Yamaha rd50m schreef:kreidler, flandria, peugeot

En de Yamaha niet?
Fyer

Bericht door Fyer »

een Mercedes Benz 207 D half-automaat
De deal is rond ga hem morgen ophalen :D

zodra die voor de deur staat zal ik zelf wat foto's maken.
Hier alvast wta foto's van de verkoper:
http://picasaweb.google.com/puckstevens ... Mv10daMPg#
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

daar moeten nog wel even 2 zwaailampen op 8)
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

ik vind die 'TURBO' vooraan wel ferm! :lol:

dit type mercedes was ooit ons topmodel, toen we zelf nog constructeur waren hier..
when men were men, and helmets were for divers
Fyer

Bericht door Fyer »

haha jah maar er zit jammer genoeg geen turbo in.

wel een van de meest betrouwbare diesel motoren! een om-616 :)
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Yeah mooi dat je er toch voor hebt gekozen en de reparatie dingen dus meevallen :hands:

Ik zeg: we gaan in kolonne mercedes rijden!
Dan moet je nog wel even een 27 mc bakkie installeren, zodat we kunnen babbelen onderweg en kunnen overleggen.
Gesloten