mij zit mee, dat op de laatste echte werkdag voor de vakantie, ik nog slechts één wagen moet voorzien van een nieuwe batterij, en een handleiding mailen!
en het is nog geeneens vier uur!
dat is voor zover ik weet nog nooit in de geschiedenis van het bedrijf eerder gebeurd!
Camiel schreef:achja... Nu heb ik nog tenminste gladde tanden ipv stukjes in een doosje
Mwa, echt spiegelglad worden ze niet je blijft het een beetje voelen waar de blokjes hebben gezeten. Dat glazuur moet langzaam weer aangroeien ofzo Op m'n voortanden voel ik nog een beetje (is wat ruwer) waar de blokjes hebben gezeten.
Ohjah, wat mij meezit, dat Niels een kaartje voor mij voor de Zwarte Cross heeft geregeld
Camiel schreef:achja... Nu heb ik nog tenminste gladde tanden ipv stukjes in een doosje
Mwa, echt spiegelglad worden ze niet je blijft het een beetje voelen waar de blokjes hebben gezeten. Dat glazuur moet langzaam weer aangroeien ofzo Op m'n voortanden voel ik nog een beetje (is wat ruwer) waar de blokjes hebben gezeten.
Ohjah, wat mij meezit, dat Niels een kaartje voor mij voor de Zwarte Cross heeft geregeld
mijn tanden zijn nu écht glad en wit. Die lijm van blokjes is eraf geslepen (hmm wat is dat toch een 'fijn' geluidje... ) en daarna zijn mn tanden nog gepolijst.
Ze zijn echt glad (nog wel)
En wat me nog meezit:
Camiel schreef:Ik vertrek vannacht met mn ouders en mn zusje + haar vriend Bob:P op vakantie naar Frankrijk, Bretagne, in de buurt van Quimper tot en met 8 augustus...
dat het gisteren weer heel goed was, amai,
en dat we toen ook afgesproken hebben om een week naar zweden te gaan, dus toch nog vakantie binnen twee weken!
Zweden is een geweldig land waar ze helemaal gek zijn op hotrods, choppers en rockabilly. Kijk uit, ze zijn ook gek op trekzakmuziek, ook als ze in pettycoats lopen en in dikke ouwe detroits rijden. En ertussenin is het vooral rustig.