Ik had ook flink meer als 1.8mm voorontsteking wat ik zo zag. Maar wat ik dan zo raar vind, die ontsteking zit standaard gewoon op een DT/DTR, die rijd ook gewoon met die voorontsteking (is immers exact hetzelfde als een FS1). Dus het zal op 1 of andere manier wel goed zijn. Die van mij loopt iig een stuk beter met die CDI ontsteking.
Nee. Slag is hetzelfde. Een contactpunten ontsteking van een FS1 is hetzelfde als van een DT. Dus de montagepunten zitten dan neem ik aan ook hetzelfde (anders vonkt 'ie op een ander moment)
Jah ok, maar zit er niet gewoon een curve in die CDI dan het loopt gewoon perfect bij mij En het is fabrieksaf zo, dus Yamaha zal het wle niet voor niets zo gedaan hebben denk ik dan
de schroef gaten moeten ongeveer 2 cm meer naar links staan bij een rd.
kan niet anders.
maar jij hebt een bami ontsteking dat is misschien weer anders?
zet je zuiger op bdp en maak een merk teken op je vliegwiel en carter.
en richt er een lamp op, als je die niet hebt dan kun je er vast wel een lenen.
dit is best wel nootzakelijk als je met de tijd niet gestraft wil worden
ik heb ook een 2ru vliegwiel op de rd ontsteking gezet en getest, vonkt wel maar tijdstip totaal anders.
noord zuid klopt wel maar de spie zit net anders.
maar goed ik zal mijn grondplaat aan passen zo dat ik van 1.6 tot 1.9 kan variëren.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:de schroef gaten moeten ongeveer 2 cm meer naar links staan bij een rd. kan niet anders. maar jij hebt een bami ontsteking dat is misschien weer anders? zet je zuiger op bdp en maak een merk teken op je vliegwiel en carter. en richt er een lamp op, als je die niet hebt dan kun je er vast wel een lenen. dit is best wel nootzakelijk als je met de tijd niet gestraft wil worden
ik heb ook een 2ru vliegwiel op de rd ontsteking gezet en getest, vonkt wel maar tijdstip totaal anders. noord zuid klopt wel maar de spie zit net anders.
maar goed ik zal mijn grondplaat aan passen zo dat ik van 1.6 tot 1.9 kan variëren.
kijk jij hebt een 2ru vliegwiel ik een dtr vliegwiel.
zou daar ook nog verschil in zitten?
ginofs1 schreef:de schroef gaten moeten ongeveer 2 cm meer naar links staan bij een rd. kan niet anders. maar jij hebt een bami ontsteking dat is misschien weer anders? zet je zuiger op bdp en maak een merk teken op je vliegwiel en carter. en richt er een lamp op, als je die niet hebt dan kun je er vast wel een lenen. dit is best wel nootzakelijk als je met de tijd niet gestraft wil worden
ik heb ook een 2ru vliegwiel op de rd ontsteking gezet en getest, vonkt wel maar tijdstip totaal anders. noord zuid klopt wel maar de spie zit net anders.
maar goed ik zal mijn grondplaat aan passen zo dat ik van 1.6 tot 1.9 kan variëren.
kijk jij hebt een 2ru vliegwiel ik een dtr vliegwiel. zou daar ook nog verschil in zitten?
goed lezen! ik heb een dtr vliegwiel. een 2ru vliegwiel daar zit de spie anders. hij is dus anders
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
eerst naar school gereden, toen naar Arnhem (totaal 60km) vervolgens naar Jet, daar lekker aan de bakbrommer zitten knutselen. Toen naar Yampe en daarna hebben we nog een ''stukje'' van de Veluwe rit voor gereden.
Nu heb ik pijn aan mijn rug en zitvlak
(in totaal toch wel zo'n 150km gereden vandaag... misschien zelfs wel meer )