Niekolaas schreef:Vanochtend mega pech... Ik wilde vandaag voor het eerst met mijn blauwe 1j5 na stage gaan. Maar verder dan 3 meter op de oprit kwam ik niet.
Starten ging goed, alleen toen bleef hij hangen op stationair, vol gaf geven gaf geen effect..
Dus snel even het kapje eraf gepakt maar gasschuif deed het gewoon goed, alleen tot mijn verbazing zag ik dat de benzine door de luchtaanvoer eruit kwam!
Iemand een idee wat het kan zijn? Vanmiddag ga ik het eens allemaal nakijken.. maar ik baalde er behoorlijk van dus ben eigenlijk benieuwd of iemand dat al eens gehad heeft?!
Door de lucht aanvoer van je carb?
Dan kan de vlotter of vlotternaald kapoet zijn.
Jeti schreef:Niels, wist je trouwens dat bij de rubriek Papierwerk bij alle onderste (gesloten) topics de plaatjes niet meer werken? En bij wel meer van jouw berichten in die rubriek. Maakt het vinden nog lastiger
Hmm, ik denk dat die accounts dan verwijderd zijn ofzo.
Tijd om ze op onze eigen server te zetten eigenlijk, maar dat kost echt mega veel tijd
Niekolaas schreef:Vanochtend mega pech... Ik wilde vandaag voor het eerst met mijn blauwe 1j5 na stage gaan. Maar verder dan 3 meter op de oprit kwam ik niet.
Starten ging goed, alleen toen bleef hij hangen op stationair, vol gaf geven gaf geen effect..
Dus snel even het kapje eraf gepakt maar gasschuif deed het gewoon goed, alleen tot mijn verbazing zag ik dat de benzine door de luchtaanvoer eruit kwam!
Iemand een idee wat het kan zijn? Vanmiddag ga ik het eens allemaal nakijken.. maar ik baalde er behoorlijk van dus ben eigenlijk benieuwd of iemand dat al eens gehad heeft?!
Een kennis van me had ongeveer hetzelfde probleem bleek de luchtstelschroef los te zitten
Jeti schreef:Niels, wist je trouwens dat bij de rubriek Papierwerk bij alle onderste (gesloten) topics de plaatjes niet meer werken? En bij wel meer van jouw berichten in die rubriek. Maakt het vinden nog lastiger
Hmm, ik denk dat die accounts dan verwijderd zijn ofzo. Tijd om ze op onze eigen server te zetten eigenlijk, maar dat kost echt mega veel tijd
Dat valt ook wel weer mee. Gelukkig heb ik dat vanaf begin af aan al gedaan met mijn m** folders enzo.
Of je moet de PDF pagina uitbreiden.. Ik vermoed dat mensen het toch het liefst in PDF hebben.. En dan is het ook makkelijk te printen voor mee te nemen naar de sleutelruimte, indien gewenst.. Nu moest ik alle afbeeldingen opslaan..
Heb ik ook een paar keer last van gehad toen gewoon de benzinekraan dichtgezet en gestart.
Jeti schreef:Hoe krijg je een voorvork keerring uit die chrome huls? En niet verwijzen naar handboeken waarin staat "verwijder de keerring" alsjeblieft
goed schoonmaken, goed invetten, keerring erop leggen
op de keerring een goed passende dop (van een doppenset) leggen
houtje onder de voorvorkbus, het geheel in de bankschroef, en voorzichtig aandraaien
en erop letten dat de keerring er recht ingaat
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
pee67 schreef:Let er wel op dat je de metalen ring eruit hebt
Die kwam er meteen al uit toen ik aan het pielen was.
Thx voor de montage tips. Ik zal het morgen allemaal eens proberen.
Heb alleen geen bankschroef mogelijkheden hier, dus zal even nadenken over alternatief.