Mij zit tegen dat het kraakverbod vandaag is ingegaan
En het zit me ook tegen dat het echt slecht in elkaar zit (niet alleen negatief voor goede alternatieve woonvormen, maar ook slecht juridisch gezien)
KRAKEN GAAT DOOR !
Jeti schreef:Mij zit tegen dat het kraakverbod vandaag is ingegaan En het zit me ook tegen dat het echt slecht in elkaar zit (niet alleen negatief voor goede alternatieve woonvormen, maar ook slecht juridisch gezien) KRAKEN GAAT DOOR !
Heb niets tegen kraken maar het moet geen veredelde vorm van rellen worden
Jeti schreef:Mij zit tegen dat het kraakverbod vandaag is ingegaan En het zit me ook tegen dat het echt slecht in elkaar zit (niet alleen negatief voor goede alternatieve woonvormen, maar ook slecht juridisch gezien) KRAKEN GAAT DOOR !
kraken gaat zowiezo door, en voorlopig zijn er nog zat panden die nog ontruimd moeten worden
word nog een hele klus
kraken gaat zowiezo door, en voorlopig zijn er nog zat panden die nog ontruimd moeten worden word nog een hele klus
Niet alleen een fysieke klus, maar ook nog een juridische rompslomp. De mazen in de nieuwe wet zijn al gevonden. Kan ik je wel meer over vertellen als je wilt.
En ik ben niet zozeer tegen het verbieden van kraken, maar het is wel een goed middel tegen de woningnood, die er echt nog steeds is. DAT hadden ze eerst aan moeten pakken. Verkeerde volgorde dus.
toffe dag blijkbaar, hier voeren ze de speekseltest vandaag in,
deze zevertest heeft een foutmarge van maar liefs 7%, wat wil zeggen dat zeven op de honderd gecontroleerden nu onterecht 12h rijverbod gaan krijgen
kraken gaat zowiezo door, en voorlopig zijn er nog zat panden die nog ontruimd moeten worden word nog een hele klus
Niet alleen een fysieke klus, maar ook nog een juridische rompslomp. De mazen in de nieuwe wet zijn al gevonden. Kan ik je wel meer over vertellen als je wilt. En ik ben niet zozeer tegen het verbieden van kraken, maar het is wel een goed middel tegen de woningnood, die er echt nog steeds is. DAT hadden ze eerst aan moeten pakken. Verkeerde volgorde dus.
Heb die wet nog niet gezien ofzo hoor, maar volgens mij bestudeer jij zulke dingen altijd wel erg goed Maar een groot aantal gemeenten is ook tegen het verbod vanwege de wonignood en de leegstand, laten we hopen dat het ooit nog is word terug gedraait