mpro09 schreef:beter passende oring in mn benzine kraantje gestopt samen met wat hylotyte en nu lekt ie niet meer
en even een rondje gereden en bij de 6500rpm begint ie moeilijk te doen en wil die niet echt verder. bougies zijn weer nat en zwart, ik snap er niks van
begrijp er geen voorbips van. ik ging net even proberen en hij rookte een stuk minder en ging vlot naar de 8000
mpro09 schreef:beter passende oring in mn benzine kraantje gestopt samen met wat hylotyte en nu lekt ie niet meer
en even een rondje gereden en bij de 6500rpm begint ie moeilijk te doen en wil die niet echt verder. bougies zijn weer nat en zwart, ik snap er niks van
begrijp er geen voorbips van. ik ging net even proberen en hij rookte een stuk minder en ging vlot naar de 8000
Die gare ceebee van mij begint pas bij de 6,5
mijnes stopt bij 7.000 (in 6) k*t begrenzing
mag er van mij al wel uit
rammelende zadelkontje vast gepopnagelt
een rondje gereden nieuwe bougies erin en weer een rondje, hij blijft kloten. ga binnenkort de stroboscoop er maar weer op mikken
De moby rijdend gemaakt en op rond gescheurd Ben nog door de politie staande gehouden, dus ik vroeg meteen of ik toevallig te hard reed (ding heeft de fenomenale topsnelheid van 30km/h)
Maar ze vonden het gevaarlijk dat ik op een 60km/h weg reed (dôh, maar daar MOEST ik nou eenmaal rijden als bromfietsen) Maar ze vonden het een 'kek' brommertje en ik mocht door rijden
rise and shine schreef:De moby rijdend gemaakt en op rond gescheurd Ben nog door de politie staande gehouden, dus ik vroeg meteen of ik toevallig te hard reed (ding heeft de fenomenale topsnelheid van 30km/h)
Maar ze vonden het gevaarlijk dat ik op een 60km/h weg reed (dôh, maar daar MOEST ik nou eenmaal rijden als bromfietsen) Maar ze vonden het een 'kek' brommertje en ik mocht door rijden