Vandaag op de 1J5 naat het werk gegaan
rijdt goed, trekt goed, na =/- 10 minuten
trekt hij in de 3 en 4 niet meer door,
bij volgas doet ie niks meer, net alsof die verzuipt,
op de terugweg precies hetzelfde euvel......................
Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
pee67 schreef:Vandaag op de 1J5 naat het werk gegaan rijdt goed, trekt goed, na =/- 10 minuten trekt hij in de 3 en 4 niet meer door, bij volgas doet ie niks meer, net alsof die verzuipt, op de terugweg precies hetzelfde euvel...................... Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
pee67 schreef:Vandaag op de 1J5 naat het werk gegaan rijdt goed, trekt goed, na =/- 10 minuten trekt hij in de 3 en 4 niet meer door, bij volgas doet ie niks meer, net alsof die verzuipt, op de terugweg precies hetzelfde euvel...................... Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
het kan benzine tekort zijn. Maar na die 10min alleen 3en4 of ook 1en 2
Vraagje: Mijn voorrem werkt echt graf, maar ik weet niet of dat hoort (oude trommelrem) of omdat er iets flink mis is?
De achterrem werkt prima, ik kan slippen met mijn brommert enzo, maar de voorrem werkt veel minder. De remblokjes zijn goed en ik heb nog gekeken of ie soepel werkt en kan niet soepeler. Ik heb em uiteraard goed afgesteld. Het probleem is dat je veel kracht moet zetten en dan knarst die kabel enzo en gebeurt er niet veel. De hevel veert ook niet goed terug...