71% over na dagje gematigd gebruik. Standaard had hij zeker onder de 40% gezeten
Tweaken 4 laif
hahahaha hoeveel minuten beeldscherm aan?
zal niet veel zijn gezien de status..
wat voor een gsm heb je? want dat doet zelfs mijn s2 welliswaar ook wel een beetje getweakt
71% over na dagje gematigd gebruik. Standaard had hij zeker onder de 40% gezeten
Tweaken 4 laif
hahahaha hoeveel minuten beeldscherm aan? zal niet veel zijn gezien de status.. wat voor een gsm heb je? want dat doet zelfs mijn s2 welliswaar ook wel een beetje getweakt
Ja, maar volgens mij zit er ook een bug in die stats. Want laatst stond er opeens niets. Nou ja boeie, de rest is volledig bugloos.
Heb een Sony Ericsson Xperia X10. Best oud toestel, maar heb het nu zelfs voor elkaar GTA3 Draaiend te hebben Heb bij Xda gekeken bij die s2, super veel vette roms zijn er daarvoor zeg!
En op sommige fronten vindt ik hem toch beter dan de s3. Quad-core is voor mij niet echt nodig. Maar de dingen die er toe doen heeft die s2 beter (scherm bijvoorbeeld)
Tweaken 4 laif
hahahaha hoeveel minuten beeldscherm aan? zal niet veel zijn gezien de status.. wat voor een gsm heb je? want dat doet zelfs mijn s2 welliswaar ook wel een beetje getweakt
Ja, maar volgens mij zit er ook een bug in die stats. Want laatst stond er opeens niets. Nou ja boeie, de rest is volledig bugloos.
Heb een Sony Ericsson Xperia X10. Best oud toestel, maar heb het nu zelfs voor elkaar GTA3 Draaiend te hebben Heb bij Xda gekeken bij die s2, super veel vette roms zijn er daarvoor zeg! En op sommige fronten vindt ik hem toch beter dan de s3. Quad-core is voor mij niet echt nodig. Maar de dingen die er toe doen heeft die s2 beter (scherm bijvoorbeeld)
Ben ook uitermate tevreden met de s2.
Ik denk ook dat ik de s3 oversla.
Gta 3 op de x10 is idd een prestatie .
Er zijn voor de mijne idd erg mooie roms.
Heb er al heel wat geprobeerd maar ben uiteindelijk toch terug gestapt naar een originele rom welliswaar geroot en met een andere kernel.
Alle bloatware zelf verwijderd.
Dit draaid eigenlijk nog het beste.
wist je dat, lekker zonnetje hier.
en dat me kanarie dood is gegaan EN dat ik ben begonnen te leren voor me motor theorie en dan in 1 ruk doorga voor me praktijk, zodat ik dit jaar nog me rijbewijs heb? (poging tot)