Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v4.0
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
NIX schreef:Zeker weten dat het geen ontstekingsprobleem is? Je rijdt soms ook op 1 cilinder weg als de boel koud is.
warm loopt ie goed op iedere cilinder appart, en er zit maar op 1 carb een choke.
er zit elektronische ontsteking op die ik een week voor de meeting met de stoboscoop optijd heb gezet, maar controleren kan nooit kwaad

dax buiten getrapt, spatbordbeugel omgedraait, die zat eerst fout
tilgreep erop, achterremlichtschakelaar erop, valbeugels erop, en gashandle erop, om te kijken of ik alles had besteld, wat zo was, JEUJ!
oude stuurhelftjes erop, de linker is krom, en de rechter heeft krassen erop van een valpartij
owja, k had nog 2 USD voorvorkbenen in de schuur liggen, dezelfde als die ik op m'n singa had, deze zijn 5cm langer dan de standaard daxpoten, dus ik heb weer een usd voor op de dax, en hoef ik dus niet weer allemaal spacers en klauwhouders te beunen!

tilgreep erop, achterremlichtschakelaar erop, valbeugels erop, en gashandle erop, om te kijken of ik alles had besteld, wat zo was, JEUJ!

oude stuurhelftjes erop, de linker is krom, en de rechter heeft krassen erop van een valpartij

owja, k had nog 2 USD voorvorkbenen in de schuur liggen, dezelfde als die ik op m'n singa had, deze zijn 5cm langer dan de standaard daxpoten, dus ik heb weer een usd voor op de dax, en hoef ik dus niet weer allemaal spacers en klauwhouders te beunen!

-
- 2500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
mpro09 schreef:beter passende oring in mn benzine kraantje gestopt samen met wat hylotyte en nu lekt ie niet meer
en even een rondje gereden en bij de 6500rpm begint ie moeilijk te doen en wil die niet echt verder.
bougies zijn weer nat en zwart, ik snap er niks van
begrijp er geen k*t van.
ik ging net even proberen en hij rookte een stuk minder en ging vlot naar de 8000