remklauw los gekregen van de pin deze zat muurvast geroest, maar door de brander van mijn (beun)buurman is ie nu los, de klauw kan k alleen wel weer opnieuw gaan spuiten
Vandaag een hele poos door de polder gereden. Tij ik even langs de Doeland®, kom ik terug staat er een oud echtpaar bij mijn brommer te kijken. Dus ik kom aangelopen, en die man zegt: Ben jij niet degene die hem van mij heeft gekocht? ''Waarrempel, ''! Dat was dus de vorige eigenaar! Hij was wel heel blij dat ik hem zo goed onderhoud! !
Eenmaal thuisgekomen heb ik mijn brommer gepoets. Zit ik gehurkt mijn velgen te poetsen... Kom ik overeind, ligt er een poes op zijn dooie gemak op mijn brommer:shock: !
YamaSam schreef:gisteren olie ververst en filter vervangen van de XS11 en vervolgens een testrit (-vlucht) van een 80 km's gemaakt.. begint er helemaal door te komen
YamaSam schreef:gisteren olie ververst en filter vervangen van de XS11 en vervolgens een testrit (-vlucht) van een 80 km's gemaakt.. begint er helemaal door te komen
ge zij der wel trug helemaal mee weg hé
hehheh jazeker!
Mede omdat ze hebben besloten hier in het industrieterrein enkele kruispunten open te gooien, zodat zowat alles vaststaat vanaf een uur of drie En het moest er gewoon ooit terug van komen hé!
Met dat machien rijden is echt gewoon onbeschrijflijk intens