Pagina 86 van 100
Geplaatst: 30 sep 2009, 18:02
door koppel
range 150 t/m 170
beetje uitproberen.........beter iets te rijk dan te arm
Geplaatst: 30 sep 2009, 20:10
door Roberto.B
oke ik krijg denk ik vrijdag me 16 mm binnen dan loopt ie zoiezo 85
want ik heb al een 16 mm van een vriend erop gehad
Geplaatst: 04 okt 2009, 13:02
door Wimmel O
schakelt een honda nsr hetzelfde als een am6, dus een omlaag de rest omhoog?
Geplaatst: 04 okt 2009, 14:06
door Triforce
Wimmel O schreef:schakelt een honda nsr hetzelfde als een am6, dus een omlaag de rest omhoog?
Volgens mij wel
Geplaatst: 04 okt 2009, 17:37
door niels16
aan mijn oude condensator zat maar 1 draadje,aan de niewe twee moet ik die met dat ijzeren lipje aan de kontaktpuntjes zetten

want zo een komt er ook uit het kabelboom

Geplaatst: 04 okt 2009, 22:37
door Triforce
niels16 schreef:aan mijn oude condensator zat maar 1 draadje,aan de niewe twee moet ik die met dat ijzeren lipje aan de kontaktpuntjes zetten

want zo een komt er ook uit het kabelboom

Je hoeft maar 1 draadje te gebruiken, dus 1 draadje weg stoppen (ik plak hem altijd af met ducktape zodat hij geen verbinding maakt)
1 draadje van de condensator door verbinden met de spoel, contactpunten en de zwartwitte draad, die vast solderen aan elkaar en dan zou hij het moeten doen
Geplaatst: 05 okt 2009, 20:57
door niels16
Triforce schreef:niels16 schreef:aan mijn oude condensator zat maar 1 draadje,aan de niewe twee moet ik die met dat ijzeren lipje aan de kontaktpuntjes zetten

want zo een komt er ook uit het kabelboom

Je hoeft maar 1 draadje te gebruiken, dus 1 draadje weg stoppen (ik plak hem altijd af met ducktape zodat hij geen verbinding maakt)
1 draadje van de condensator door verbinden met de spoel, contactpunten en de zwartwitte draad, die vast solderen aan elkaar en dan zou hij het moeten doen
dus dat draadje van de condensator met dat lipje kan ik afplakken
thanks voor de info zover

Geplaatst: 06 okt 2009, 18:14
door Roberto.B
niels16 schreef:Triforce schreef:niels16 schreef:aan mijn oude condensator zat maar 1 draadje,aan de niewe twee moet ik die met dat ijzeren lipje aan de kontaktpuntjes zetten

want zo een komt er ook uit het kabelboom

Je hoeft maar 1 draadje te gebruiken, dus 1 draadje weg stoppen (ik plak hem altijd af met ducktape zodat hij geen verbinding maakt)
1 draadje van de condensator door verbinden met de spoel, contactpunten en de zwartwitte draad, die vast solderen aan elkaar en dan zou hij het moeten doen
dus dat draadje van de condensator met dat lipje kan ik afplakken
thanks voor de info zover

dat draadje met het lipje moet wel contact maken met contactpunten en spoel
Geplaatst: 06 okt 2009, 18:45
door niels16
de condensator doet het nu weer goed, maar toen ik vanmiddag mijn brommer had gerepareerd
vertoonde hij te kleine sproeier gedrag, en toen ik een stukje ging rijden trok hij heel hard op en liep hij op allerlaagst stationair heel hard ,toen ik daarna het gas los liet liep hij stationair heel rustig en viel uit,ook kwam er toen mijn brommer uitstond stroomd er er best veel benzine uit mij venturi.
daarna kon de kick starter niet meer naar benenden ik heb dit vorige week ook eens gehad, maar toen had ik mijn blok opengemaakt en dat tandwiel zat nog in het grote, ik trok de as eruit deed em er op niew in en toen deed ie het weer, heel vreemd allemaal
ik denk dat ik morgen middag maar weer bezig moet

Geplaatst: 06 okt 2009, 18:52
door Roberto.B
ik ga morgen denk ik wat sproeiers halen na school
Geplaatst: 06 okt 2009, 21:07
door Higherking
iemand een idee als je je koppelings platen gaat vervangen of je ook de metalen moet doen?
Geplaatst: 06 okt 2009, 21:54
door pee67
Higherking schreef:iemand een idee als je je koppelings platen gaat vervangen of je ook de metalen moet doen?
zover ik weet hoef dat niet persé
Geplaatst: 06 okt 2009, 22:16
door fs1oudje
Ik stel hier mijn vraag nog maar ff want ik ga morgen naar het boorbedrijf! Iemand die het weet?? thnxx
En me fs1 blokje is ook gesplist wegens verotte krukas, daar komt zo'n nieuwe racer krukas in. Ook vroeg ik mij af of ik had gat in mijn blok van de doorlaat wat kon opboren voor een grotere carb? Zie foto, dan weet ej waar ik het over heb

Geplaatst: 06 okt 2009, 22:32
door Higherking
fs1oudje schreef:Ik stel hier mijn vraag nog maar ff want ik ga morgen naar het boorbedrijf! Iemand die het weet?? thnxx
En me fs1 blokje is ook gesplist wegens verotte krukas, daar komt zo'n nieuwe racer krukas in. Ook vroeg ik mij af of ik had gat in mijn blok van de doorlaat wat kon opboren voor een grotere carb? Zie foto, dan weet ej waar ik het over heb

als bijvoorbeeld je carb 20mm word dan moet alle doorlatingen ook minimaal 20 zijn want ander heeft geen nu,
dus spruitstuk en gat in je carter minimaal de grote van je carb.
Geplaatst: 06 okt 2009, 22:39
door Twowheeler
Hoho, je kan toch niet zomaar dat gat groter gaan maken!