the_destroyers schreef:Mooi mooi, zijn die blokbeugels orri ook in het orangje? ik vroeg me dit af.
Officiëel horen die er niet op en ze waren er later alleen in het zwart voor zover ik me kan herinneren. Maar ze geven extra steun en stevigheid en dus heb ik ze gemonteerd. En dan wel in de kleur van het frame omdat ik dat persoonlijk mooier vind. Overigens vind ik het ook een mooie vulling van de loze ruimte.
En ach, dat achterlicht heeft ook alleen maar op 5-bakken gezeten en niet op brommers...
Laatst gewijzigd door fs1willem op 14 sep 2011, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
the_destroyers schreef:Mooi mooi, zijn die blokbeugels orri ook in het orangje? ik vroeg me dit af.
Officiëel horen die er niet op en ze waren er later alleen in het zwart voor zover ik me kan herinneren. Maar ze geven extra steun en stevigheid en dus heb ik ze gemonteerd. En dan wel in de kleur van het frame omdat ik dat persoonlijk mooier vind. Overigens vind ik het ook een mooie vulling van de loze ruimte.
En ach, dat achterlicht heeft ook alleen maar op 5-bakken gezeten en niet op brommers...
Ik heb ook blokbeugels, vind ik ook wat sportiever, enja de leegte is weg.
Volledig gelijk.
Licht is zeer mooi zo.
Blokbeugels /Framebeugels zitten origineel pas vanaf de dx van 75 de 378 op de 4 bakken bij de trommelremmen pas vanaf 76 de 1j5.
ze waren vanaf 1970 als extra te leveren in het chrome , deze waren iets dikker en hadden een iets meer vloeiende knik dan de huidige chromen beugels die in de webshops te koop zijn dit zijn eigenlijk weer kopieen van de zwarte beugels.
orange beugels bij een orange frame is wel een beetje in de gedachte die yamaha had met het zwarte frame en de zwarte beugels denk ik.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.