Ik denk dat als je blauwe contact maakt met je andere 3draden, dan moet je het in de kabelboom zoeken, want de blauwe kabel vertrekt van de bovenkant van je blok, onder je frame....
the_destroyers schreef:Ik denk dat als je blauwe contact maakt met je andere 3draden, dan moet je het in de kabelboom zoeken, want de blauwe kabel vertrekt van de bovenkant van je blok, onder je frame....
het zit zo:
als ik die plaat eruit haal zoals op foto's maakt blauwe geen contact met de 3 andere. zoals je zegt zit de blauwe op het blok gevezen dus is het normaal dat hij contact maakt met men plaat volgens mij.
het moet ergens tussen die 3 andere zitten
the_destroyers schreef:Ik denk dat als je blauwe contact maakt met je andere 3draden, dan moet je het in de kabelboom zoeken, want de blauwe kabel vertrekt van de bovenkant van je blok, onder je frame....
het zit zo: als ik die plaat eruit haal zoals op foto's maakt blauwe geen contact met de 3 andere. zoals je zegt zit de blauwe op het blok gevezen dus is het normaal dat hij contact maakt met men plaat volgens mij. het moet ergens tussen die 3 andere zitten
Klinkt logisch elektriek is mn ding niet Maar als alles normaal lijkt achter de ontstekingsplaat, heb je je kabelboom dan al es bekeken?
Het ligt eraan hoe je meet. Als de bak in de vrij staat, dan maakt de blauwe massa, en de andere draden maken via de spoelen met wat weerstand uiteindelijk ook massa. de zwarte ook nog eens via de punten en condensator.