Hoi peter en peter. Ik heb een blok en framenr gelijk met 379. Er zat ook nog een ori tank op ( helaas overgeschilderd maar de kleur is nog aanwezeg met sticker).
De kleur is anders paars. Maar het NL nummer is B 1225 van de 378 modellen. Ik heb ooit gelezen dat dit B 1201 zou zijn.
Weten jullie hoe dit zit. O ja het is een ongeribbeld genummerd blok. Wel ori.
fizzie schreef:Hoi peter en peter. Ik heb een blok en framenr gelijk met 379. Er zat ook nog een ori tank op ( helaas overgeschilderd maar de kleur is nog aanwezeg met sticker). De kleur is anders paars. Maar het NL nummer is B 1225 van de 378 modellen. Ik heb ooit gelezen dat dit B 1201 zou zijn. Weten jullie hoe dit zit. O ja het is een ongeribbeld genummerd blok. Wel ori.
Dat het een ongeribbeld genummerd blok is klopt ja,
de nummering weet ik eerlijk gezegd niet
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
hallo,
ik heb een kortsluiting op men kabels die van de ontsteking komen.
de geelrode, zwartwitte en witte draad maken onderling met elkaar contact. ik denk niet dat dit normaal is.
er is geen schade aan de kabels zelf te zien en op de ontstekingsplaat valt er mij toch ook niets uitzonderlijk op.
de lichtblauwe hangt aan de masse dus wanneer de ontstekingsplaat aan men blok hangt maakt hij ook contact met de andere 3 draden.
dit lijkt me toch niet normaal. heeft er iemand enig idee wat het kan zijn of wat ik moet nakijken?
grt stephan
stefyvd schreef:hallo, ik heb een kortsluiting op men kabels die van de ontsteking komen. de geelrode, zwartwitte en witte draad maken onderling met elkaar contact. ik denk niet dat dit normaal is. er is geen schade aan de kabels zelf te zien en op de ontstekingsplaat valt er mij toch ook niets uitzonderlijk op. de lichtblauwe hangt aan de masse dus wanneer de ontstekingsplaat aan men blok hangt maakt hij ook contact met de andere 3 draden. dit lijkt me toch niet normaal. heeft er iemand enig idee wat het kan zijn of wat ik moet nakijken? grt stephan
stefyvd schreef:hallo, ik heb een kortsluiting op men kabels die van de ontsteking komen. de geelrode, zwartwitte en witte draad maken onderling met elkaar contact. ik denk niet dat dit normaal is. er is geen schade aan de kabels zelf te zien en op de ontstekingsplaat valt er mij toch ook niets uitzonderlijk op. de lichtblauwe hangt aan de masse dus wanneer de ontstekingsplaat aan men blok hangt maakt hij ook contact met de andere 3 draden. dit lijkt me toch niet normaal. heeft er iemand enig idee wat het kan zijn of wat ik moet nakijken? grt stephan