mij zit tegen dat men vriendin zaagt omdat ik gisteren teveel gedronken had.. :/
Daar zeikte mn ex ook over, dus ging ze maar op feesten mij negeren en vooral met andere jongens lol maken.... Om mij dus te plagen....
Dus vind dat wel een voordeel aan vrijgezel zijn geen gezeiks en geen afhankelijkheid, geen verplichtingen...
dat is wel waar idd . maar ze bedoelen het wel altijd goed he xD maar we gaan toch ook wel een beetje uit om juist vrijgezel af te worden he
ja das waar maar voortaan ga ik gewoon niet uit met mijn vriendin B) problem solved ze vond het genant enzo, terwijl ik niet eens zo erg was heb me wel enkele keren belachelijk gemaakt, maarja en dan, ik maak me zoveel belachelijk, ook als ik nuchter ben
Jeti schreef:Schiet niet op zulke relaties.. sommige mannen kunnen er ook wat van hoor, jaloers zijn.. en ben blij dat ik zelf zo niet ben
ja je kan gelijk hebben, maarja we zien wel wat het geeft en idd, een vriend van me kan soms zo doen.... erg stom soms...
ik ben ook blij dat je het niet bent jet!
Geen vonk. Bougiekabel geeft wel een kleine vonk.
Accu-lampje brandt ook niet meer, maar dat zou op zich niet uit moeten maken voor het starten, toch? Ding heeft gewoon een kickstart.
Jeti schreef:Bougie vonkt helemaal niet. Andere ook niet. En de kabel zelf tegen de cilinder (dus zonder bougiedop), geeft een klein vonkje.
dat klinkt bekend...
iets in je onsteking is gaar, denk je condensator.
oh ja, en kijk ff je punten na dat wil ook nog wel eens helpen.
desnoods ff schoon vijlen
Geen vonk. Bougiekabel geeft wel een kleine vonk. Accu-lampje brandt ook niet meer, maar dat zou op zich niet uit moeten maken voor het starten, toch? Ding heeft gewoon een kickstart.
Het is bevestigd.. Een MZ heeft een accu nodig om te starten.
Morgen dus op zoek naar een acculader voor 6v accu's en/of een nieuwe accu.
Accu deed het wel voorheen, maar weet niet of hij nog echt goed is.