Idd Wat ik net heb gedaan, nieuwe zuiger gemonteerd. De oude begon vreselijk irritant te rammelen. Heb het bewust niet voor de meeting gedaan, want dan zal je altijd zien dat het vastloopt op 1 of andere manier.
Net al 40 km gereden, loopt echt als een naaimachientje, niks geen rammelen meer. En hij loopt weer een stukje harder, en meer koppel Het wordt denk ik echt tijd voor een 14 tands voor
Takkiewakkie oliekoeler eraan geknoopt. ga HEEEL misschien nog even een ander achter bandje er op leggen, maar denk het niet. (Roy bedankt voor de spulletjes )
F5b 60cc gedremeld en erop gezet!
Rustig inrijden, top van 80 ongeveer lekkere trekkracht heeft ie ook! trekt em in een keer door naar de top in zijn 4
rise and shine schreef:Takkiewakkie oliekoeler eraan geknoopt. ga HEEEL misschien nog even een ander achter bandje er op leggen, maar denk het niet. (Roy bedankt voor de spulletjes )
Tombo schreef:Idd Wat ik net heb gedaan, nieuwe zuiger gemonteerd. De oude begon vreselijk irritant te rammelen. Heb het bewust niet voor de meeting gedaan, want dan zal je altijd zien dat het vastloopt op 1 of andere manier. Net al 40 km gereden, loopt echt als een naaimachientje, niks geen rammelen meer. En hij loopt weer een stukje harder, en meer koppel Het wordt denk ik echt tijd voor een 14 tands voor
Dat kan allemaal he, met imitatie Nee, ik heb hem pas 1 of 2x ff vol open gehad. Verder ben ik gewoon aan het cruisen met 55/60 km/h ofzo.
Met de vorige zuiger reed ik al na 20 km alsof ik hem al 500 km had ingereden (was net voor de meeting). Volgens mij was 'ie daarom ook zo snel op