Geplaatst: 24 sep 2009, 11:22
niels16 schreef:als je niewe koppelingsplaten in je brommer doet ,dan moet je die eerst een nachtje in de olie zetten![]()
want als ik ze nu in de olie zet kan iik ze dan morgen monteren
ben je er al mee bezig?
niels16 schreef:als je niewe koppelingsplaten in je brommer doet ,dan moet je die eerst een nachtje in de olie zetten![]()
want als ik ze nu in de olie zet kan iik ze dan morgen monteren
Roberto.B schreef:niels16 schreef:als je niewe koppelingsplaten in je brommer doet ,dan moet je die eerst een nachtje in de olie zetten![]()
want als ik ze nu in de olie zet kan iik ze dan morgen monteren
ben je er al mee bezig?
Twowheeler schreef:heb vandaag testritje gedaan met bosch w5ac bougie. (is toch gelijk aan b7hs)
rare ratelende geluid was weg.
maar bij een tijdje volgas ging hij inhouden, net of je op de rem trapt. ik dacht warmlopen, dus gas eraf.
maar ik kon na terugzakken in snelheid gewoon weer normaal door rijden.
ik heb volgens mij een 150sproeier.
16mm carb en 50cc 257cillinder.
wat kan dit zijn? hij liep verder weer als van ouds.
misschien heeft die agent hem wel gemold want hij gaf vol gas terwijl hij nog niet eens echt warm was!
Twowheeler schreef:heb vandaag testritje gedaan met bosch w5ac bougie. (is toch gelijk aan b7hs)
rare ratelende geluid was weg.
maar bij een tijdje volgas ging hij inhouden, net of je op de rem trapt. ik dacht warmlopen, dus gas eraf.
maar ik kon na terugzakken in snelheid gewoon weer normaal door rijden.
ik heb volgens mij een 150sproeier.
16mm carb en 50cc 257cillinder.
wat kan dit zijn? hij liep verder weer als van ouds.
misschien heeft die agent hem wel gemold want hij gaf vol gas terwijl hij nog niet eens echt warm was!
Andries schreef:Twowheeler schreef:heb vandaag testritje gedaan met bosch w5ac bougie. (is toch gelijk aan b7hs)
rare ratelende geluid was weg.
maar bij een tijdje volgas ging hij inhouden, net of je op de rem trapt. ik dacht warmlopen, dus gas eraf.
maar ik kon na terugzakken in snelheid gewoon weer normaal door rijden.
ik heb volgens mij een 150sproeier.
16mm carb en 50cc 257cillinder.
wat kan dit zijn? hij liep verder weer als van ouds.
misschien heeft die agent hem wel gemold want hij gaf vol gas terwijl hij nog niet eens echt warm was!
kan het begin zijn van een versleten zuiger.. dat heb ik ook wel eens gehad (heb die van mij toen trouwens wel totaal opgereden, zat geen kracht meer in op het laatst),
hoeveel km's heeft dit setje gelopen??
anders nog eens goed naar de afstelling kijken
Dingetje schreef:je kan geloof k wel met een 43mm kop rijden, maar dan verlies je wel compressie. Ik zou gewoon voor een 40mm gaan.
een zuigerpen kan je meestal vrij simpel verwijderen door m met een schroevendraaier eruit te duwen/tikken. Wel eerst die veertjes verwijderen anders sla je de boel stuk.
niels16 schreef:ik heb de 16 mm carb gemonteerd, en de brommer wil ook wel starten, als ik gas geef trekt ie onnoemeliik hard op,
maar als ik dan weer wil afremmen gas terugneem doet hij niks en als je de koppeling inknijpt dan slaat ie gewoon op hol
edit : ik rij dan wel zonder carb kapje
Yamaha rd50m schreef:Dingetje schreef:je kan geloof k wel met een 43mm kop rijden, maar dan verlies je wel compressie. Ik zou gewoon voor een 40mm gaan.
een zuigerpen kan je meestal vrij simpel verwijderen door m met een schroevendraaier eruit te duwen/tikken. Wel eerst die veertjes verwijderen anders sla je de boel stuk.
leg best een doek ofzo rond je krukas, die veertjes kunnen alles kanten uitschieten en als die je blok invallen kan je alles open gooien...