Wat heb jij vandaag met of op een motor gedaan?

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Ouwe gebakjes mss :lol: maar je had toch geen motorrijbewijs?
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

Tombo schreef:Ouwe gebakjes mss :lol: maar je had toch geen motorrijbewijs?

Ja en ?? wil dat zeggen dat ik geen motor kan rijden ?
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Lijkt me niet het slimste wat je kan doen :roll:
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

Tombo schreef:Lijkt me niet het slimste wat je kan doen :roll:

Ben ik helemaal met je eens ! zeker niet op de openbare weg .......
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

:lol:
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

eriks schreef:
Tombo schreef:Lijkt me niet het slimste wat je kan doen :roll:

Ben ik helemaal met je eens ! zeker niet op de openbare weg .......

ohhh mag dat niet? maar wel met een opgevoerde brommer?
dewaal
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door dewaal »

van mij wel :D
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

Camiel schreef:scheelt weer een aantal motoren eh, anders moeten ze er een aantal voor 25kW en ook voor onbegrensd...

Dat kan idd de reden zijn.

@sjoerd: ik vind het alleszins niet erg, begrenst op 25kW is ook maar zo saai! :lol:
En die 600 vallen nog mee kwa vermogen.
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Twowheeler schreef:
the_destroyers schreef:
Twowheeler schreef:
the_destroyers schreef:
Twowheeler schreef:Eerste motorles gehad. Bestwel even wennen, maar het is genieten.
Ook even een stukje het gas wat open gedraaid :p

Mety welke moto's hebben jullie daar les? :P

zijn meestal 600's. Een enkele Honda daargelaten.
Ik les met een yamaha xj6 (goede merk). Met abs enzo. Merk wel dat dat enorm veel zelf stuurt. Veel meer dan de Kawasaki waar ik op de beurs mee reed. Maar de m'n instructeur liet me ook bestwel los. Vandaar dat ik best veel mocht. Nu al zin in dinsdag. Dan weer verder met alle oefeningen.

Nu vraag ik me wel af waarom ik die fs1 zo hard zou willen laten lopen. Gaat zo makkelijk met zo'n motor. Dan is een fs1 maar een slappe vaatdoek :P. Maar hoe was het spreekwoord ookal weer? Het is leuker om op een langzame motor hard te rijen dan op een grote?

Hier ook met die yamaha's. Meeste mensen vinden ze goed, andere dan weer niet.
Staan ze bij jullie ook op fullpower? :P
Hier dus wel, ook als je voor je 25kW rijbewijs gaat...

Hier ook. Dat mag officieel niet volgens mij, maar denk niet dat veel rijscholen zich eraan houden.

Dat mag zeker niet!
Voor een licht rijbewijs, MOET je het examen afleggen op een lichte motorfiets. Je mag immers niet op een zware rijden. (wel met lessen, maar niet met je examen)
Mijn rijschool had 2 dezelfde: eentje tot 25kw, en een "originele". Doen de meeste rijscholen. Het verschil merk je nauwelijks.
Als je voor het volledige rijbewijs gaat, mag je niet afrijden op die lichte motorfiets, anders krijg je een licht rijbewijs.
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

ja klopt, had het ook nog even nagezocht :P .
maar als je (zoals ik) wel zwaar wil afrijden moet dat ook op een zware fiets gebeuren. Heb de kentekens nagekeken, en er is er idd eentje die op kenteken als 25kw staat.
Dat nummer ga ik onthouden, en dan kijk ik waar ik morgen op ga rijden. Daarna vraag ik het wel even na.
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden

Bijna achterop eraf geflikkerd en daarna op de terugweg even zelf het gas opengedraait. leuk zo'n naked :lol:
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Twowheeler schreef:ja klopt, had het ook nog even nagezocht :P .
maar als je (zoals ik) wel zwaar wil afrijden moet dat ook op een zware fiets gebeuren. Heb de kentekens nagekeken, en er is er idd eentje die op kenteken als 25kw staat.
Dat nummer ga ik onthouden, en dan kijk ik waar ik morgen op ga rijden. Daarna vraag ik het wel even na.

Hij staat op 25kW kenteken, maar is dat ook zo, of is hij terug op fullpower gezet? :P
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden

the_destroyers schreef:

Hij staat op 25kW kenteken, maar is dat ook zo, of is hij terug op fullpower gezet? :P

Nee is echt 25kw. Maar ik heb dat kenteken onthouden en reed vandaag gewoon lekker op die zware :P
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Twowheeler schreef:
the_destroyers schreef:

Nee is echt 25kw. Maar ik heb dat kenteken onthouden en reed vandaag gewoon lekker op die zware :P

:baas:

Jij mag ook op een zware zeker? Want jij gaat direct voor je zwaar moto rijbewijs, is het niet?

Hier staan ze gewoon allemaal op fullpower. Mag niet, maarja. Rijscholen zijn dus duidelijk oplichters (zeker kwa prijs :roll:) :P
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden

the_destroyers schreef:
Twowheeler schreef:
the_destroyers schreef:

:baas:

Jij mag ook op een zware zeker? Want jij gaat direct voor je zwaar moto rijbewijs, is het niet?

Hier staan ze gewoon allemaal op fullpower. Mag niet, maarja. Rijscholen zijn dus duidelijk oplichters (zeker kwa prijs :roll:) :P

Mag eigenlijk niet, maar hij vond het niet erg dat ik die pakte. Idd, ik ga afrijden na m'n 21ste verjaardag. Dus dan moet ik toch zwaar afrijden :wink: .

Ja heeft dat niet iets met verzekering te maken ofzo?
Gesloten