Jeti schreef:En aan het bedenken wat ik aan Black Metal moet veranderen om hem ook zo super te maken
Stiekem het motorblokje van Camiel eronder zetten.
Blokje van BM is wel goed, denk dat ik die tandwielverhouding (13-56 ) ook eens ga proberen.
Beide hebben een 12 mm. Dus moet wel goedkomen.
En... BM krijg een door Sam getunede cilinder.. Dus die gaat nog wel iets harder. Maar dat is toch te hard voor Camiel om naar school te gaan.
Twowheeler schreef:huiswerken en proberen temperatuur van laptop zo laag mogelijk te krijgen
Oow wees maar niet bang ze worden snel heet, die van mij werdt eerst 120graden nu max 90 (met turbo aan 20% overclock) na 3keer in de RMA.
120 graden!!
met speedfan gemeten:
80+ graden bij wat groter belasting (maar niet echt volle bak) 50/60+ graden bij normaal gebruik. 40 graden (soms onder 40 ) in energie zuinige modus en heel weinig belasting
Ik heb de Jeep voorzien van een nieuwe waterpomp en het thermostaathuis gevlakt en nu met pakking gemonteerd. Ook de achterremmen zijn weer gangbaar en opgesteld. Nu nog olie verversen en binnenkort de remcilinders toch maar demonteren en nieuwe leidingen buigen.