Jeti schreef:Mij zit tegen dat ik denk dat ik voedselvergiftiging heb opgelopen Vrijdagavond chinees gegeten ergens.. Sinds zaterdagmiddag echt belabberd.. Vannacht heb ik me kapot gezweet. Voel me slap en belabberd. En gigantisch aan de schijt, misselijk, bloed ophoesten, koorts .. Heb gelukkig maandag ook nog weekend om me beter te gaan voelen.
mij zit tegen dat het alleen maar erger is geworden.. denk long- en keel ontsteking.
straks naar de dokter..
Jeti schreef:Mij zit tegen dat ik denk dat ik voedselvergiftiging heb opgelopen Vrijdagavond chinees gegeten ergens.. Sinds zaterdagmiddag echt belabberd.. Vannacht heb ik me kapot gezweet. Voel me slap en belabberd. En gigantisch aan de schijt, misselijk, bloed ophoesten, koorts .. Heb gelukkig maandag ook nog weekend om me beter te gaan voelen.
mij zit tegen dat het alleen maar erger is geworden.. denk long- en keel ontsteking. straks naar de dokter..
Ik blijf even uit de onveilige zone als je het niet erg vindt.
gelukkig, geen ontsteking.
wel russen in mijn lichaam, 4 stuks.. binnen 3 dagen moet het minder worden, anders terug.. en uitzieken dus. (ben daar niet zo goed in..)
die voorvorkpoot
ben al flink bezig geweest met afbijt.. bij die originele ging het grijs er zo vanaf
ga het toch even wat mooier maken.. (en ben het bed-liggen MEER DAN ZAT! dus dit is prima voor steeds even een paar minuutjes tussendoor)