Pagina 81 van 100
					
				
				Geplaatst: 02 aug 2008, 17:17
				door Andries
				die gebruik ik ook lkkr goedkoop 
 
 
volgens mij maakt het niet zoveel uit
je rijdt niet op een racemotor 

 
			
					
				
				Geplaatst: 02 aug 2008, 17:28
				door geo
				R&zo schreef:er is vast wel eens een topic over geweest maar wat is volgens jullie de beste 2takt mengsmering? Castrol, Yamalube? en nog opmerkelijke verschillen tussen synthetisch of semi-sythetisch? of op Ester basis  

 
Bij een fs1 waarvan de oliepomp is afgesloten gebruik ik MX5.
Bij autolube Castrol TTS.
Bij gebruik van MX5 moet je er echter zorg voor dragen dat je tank proper is. Dit produkt heeft ook een soort reinigend effekt, en als je benzinetank niet echt proper is begint dit alle residus stilaan op te lossen, met gevolg verstopte sproeiers enz....
 
			
					
				
				Geplaatst: 02 aug 2008, 17:32
				door R&zo
				haha nou, over anderhalf jaar wel op een '08 triumph daytona triple 

 of misschien wel een getjopte 1300cc HD knucklehead hardtail uit 1947 met zo'n zweefzadel. 
 
  
btw yamalube klinkt wel vertrouwd  

  alleen is dit blok ingereden met scootermix van de vorige eigenaar 

  das 1:50 ofzo. kan ik dan nu wel 1:35 gaan rijden?
 
			
					
				
				Geplaatst: 02 aug 2008, 17:37
				door R&zo
				http://www.youtube.com/watch?v=WJvCFNqJ ... re=related
zóó machtig 
 
niet die bike zelf maar de motor, het blok
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 02 aug 2008, 17:55
				door R&zo
				heeft elke fs1 de automatische smering?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 02 aug 2008, 18:00
				door mpro09
				nee 

 
			
					
				
				Geplaatst: 02 aug 2008, 18:03
				door R&zo
				dan heb een losse olietank ofniet.
en wat zijn de eigenschappen van synthetisch of niet?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 02 aug 2008, 20:28
				door Frederik
				wat zijn de verschillen tussen oud type pinkers en nieuw type?
en welke horen op mijn 1j6 DX van '77 ? kan ik daar [s]oud[/s] nieuw type pinkers op zetten ?([s]nieuwe[/s] oude zijn uitverkocht bij mobiline)
			 
			
					
				
				Geplaatst: 02 aug 2008, 21:50
				door R&zo
				weet een van jullie misschien of je hier ook je eigen nummerplaat mag maken? dan zou ik wel het oldtimerblauw met witte letter achterop willen
			 
			
					
				
				Geplaatst: 02 aug 2008, 22:30
				door Triforce
				R&zo schreef:http://www.youtube.com/watch?v=WJvCFNqJIQU&feature=related
zóó machtig 

niet die bike zelf maar de motor, het blok
 
Harly Plopinson zijn de lelijkste motoren en komen niet vooruit als ze gas geven 
 
  
 (mijn persoonlijke mening en die van mijn vader)
 
			
					
				
				Geplaatst: 02 aug 2008, 23:25
				door geo
				Frederik schreef:wat zijn de verschillen tussen oud type pinkers en nieuw type?
en welke horen op mijn 1j6 DX van '77 ? kan ik daar [s]oud[/s] nieuw type pinkers op zetten ?([s]nieuwe[/s] oude zijn uitverkocht bij mobiline)
de dunne nieuw model pinkers, die je nu nog als imi kan kopen zijn geen kl.te waard. Na een paar kilometer breken de fittingen af. Ik weet niet of de bolle imi beter zijn, maar misschien heeft hier op het forum iemand  ervaringen mee.
Ik heb op mijn 2ru het tweede stel al staan van die imi rommel en ik heb om  alles te laten functioneren weer een fitting met ducktape moeten vastplakken.
 
			
					
				
				Geplaatst: 03 aug 2008, 12:17
				door Tombo
				R&zo schreef:weet een van jullie misschien of je hier ook je eigen nummerplaat mag maken? dan zou ik wel het oldtimerblauw met witte letter achterop willen
Nee, dat mag niet 

 
			
					
				
				Geplaatst: 03 aug 2008, 12:26
				door rise and shine
				Tombo schreef:R&zo schreef:weet een van jullie misschien of je hier ook je eigen nummerplaat mag maken? dan zou ik wel het oldtimerblauw met witte letter achterop willen
Nee, dat mag niet 

 
 
 
			
					
				
				Geplaatst: 03 aug 2008, 14:37
				door Andries
				geo schreef:Frederik schreef:wat zijn de verschillen tussen oud type pinkers en nieuw type?
en welke horen op mijn 1j6 DX van '77 ? kan ik daar [s]oud[/s] nieuw type pinkers op zetten ?([s]nieuwe[/s] oude zijn uitverkocht bij mobiline)
de dunne nieuw model pinkers, die je nu nog als imi kan kopen zijn geen kl.te waard. Na een paar kilometer breken de fittingen af. Ik weet niet of de bolle imi beter zijn, maar misschien heeft hier op het forum iemand  ervaringen mee.
Ik heb op mijn 2ru het tweede stel al staan van die imi rommel en ik heb om  alles te laten functioneren weer een fitting met ducktape moeten vastplakken.
 
die bolle immi is ook rotzooi 

 bij mij zijn ze beide van het achterspatbord getrild 
 
 
op mijn fs1 komen dus geen knipperlichten meer 

 
			
					
				
				Geplaatst: 03 aug 2008, 14:56
				door Frederik
				dan blijven ze er bij mij ook af  
