joscabrio schreef:Wie verzameld oude verzekering plaatjes?
ik wou graag een scan hebben van die plaatjes van de jaren 1970-1971-1972-1973-1974. deze wil ik uit printen op het formaat van mijn huidige kentekenplaat en gebruiken als ik foto,s van de brommers maak. of als je plaatjes van die jaren hebt en je wil er vanaf mag ook.
Kan ik voor je regelen . Wil je 1969 er ook bij hebben ?
maartuh schreef:Waar zou ik een kogeltje kunnen halen voor tussen de 2 koppelingsstiften? Heb het idee dat er geen tussen zit. Vond al dat de maat 4,55mm moet zijn. Ik kan op een site wel een doosje van 100 bestellen van maar 4,50mm maar dat is natuurlijk net te klein Reden waarom ik het denk dat hij mist is omdat ik het kogeltje bijna uit de worm draai om de koppeling te stellen.
Of je hebt een te korte koppelingstift. Ik had hier ook twee maten liggen, waarvan de ene zelfs met het kogeltje er in te kort bleek. De stift hoort een klein stukje in de worm te verdwijnen zodat je worm niet alle kanten op beweegt en daardoor sneller speling krijgt.
joosie1234 schreef:je kan toch op elke willekeurige fs1 een tank van een ander willekeurig model plaatsen? (afgezien van de aansluiting met het zadel?)
joosie1234 schreef:je kan toch op elke willekeurige fs1 een tank van een ander willekeurig model plaatsen? (afgezien van de aansluiting met het zadel?)
De tankrubbers zijn ook wel verschillend denk ik.
De 2ru/3e9 tanken (die grote) hebben andere dan de kleinere tanken dacht ik.