Hij gaat dan naar 0 Ohm, dus dan is ie kapot.
Een condensator zal zonder spanning altijd een "oneindige" (lees: in de orde van een aantal Mega Ohm) weerstand moeten hebben.
Hij gaat dan naar 0 Ohm, dus dan is ie kapot. Een condensator zal zonder spanning altijd een "oneindige" (lees: in de orde van een aantal Mega Ohm) weerstand moeten hebben.
Thanks, wist dus niet waar ik em moest aflezen (boven of onder) en heb zowiezo geen verstand van electra
Andries schreef:is het schakelmechanisme van een vijfbak hetzelfde als van een vierbak? ik vraag me af een vijfbak is; 1 omlaag en 4 omhoog of het schakelmechanisme bepaalt hoe je schakelt (de volgorde dus bijv. 4 omlaag of 1 omlaag de rest omhoog) of gewoon de 'bak zelf'?? en hoe krijg ik het rempedaal los?
zijn de prestaties van een imitatie bovenlangse uitlaat beter dan een gewone, standaard onderlangse uitlaat beter?
en is deze van kwaliteit ook goed, of valt hij, net zoals men andere imitatie zooi na 50 km uiteen?
Mwa, prestaties, hij presteert niet echt beter (of slechter). Ik had het idee dat hij met de hoge uitlaat wat harder liep (iets meer toeren) maar dat hij minder trok.
Meestal passen de uitlaten standaard niet helemaal perfect, ook is de wartel van baggerkwaliteit
demper wat beter laten afsluiten binnenin is een must bij die hoge imi's..
en idd opletten met die wartels.. verder vallen die best mee
(afgezien van de lamentabele kwaliteit van het chroomwerk en de ruimtelijke dimensionering van de bevestigingsgaten)
Hij gaat dan naar 0 Ohm, dus dan is ie kapot. Een condensator zal zonder spanning altijd een "oneindige" (lees: in de orde van een aantal Mega Ohm) weerstand moeten hebben.
heb net 4 condensator getest
en ze gaan alle 4 naar de nul zo nieuw uit de verpakking he!
heb net 4 condensator getest
en ze gaan alle 4 naar de nul zo nieuw uit de verpakking he!
ondertussen toch maar eens tijd voor een velleman kitje?