Jeti schreef:Wat is een reële prijs voor een set 18" spaakwielen voor schijfrem NOS?
in elkaar of los?? 2 velgen en welke dan breed en smal zonder of met schijf hahah nee hoor gek heid , denk nieuw een prijs van 200 tot 250 zou gewoon zijn ,maar dat wel nieuw he (lapje er over klaar)
In elkaar.
Ja nieuw nieuw (ongebruikt en mooi chrome van spaken en velg en glimmend), zitten nog niet eens wiellagers in..
Daar wel beetje oppervlakteroest van het bewaren.
Zonder schrijf.
Oew, breedte weet ik zo niet..
Merk Taganogwat.
Maar dat is wel erg veel, of niet? Hoe denken anderen daarover?
Jeti schreef:Wat is een reële prijs voor een set 18" spaakwielen voor schijfrem NOS?
in elkaar of los?? 2 velgen en welke dan breed en smal zonder of met schijf hahah nee hoor gek heid , denk nieuw een prijs van 200 tot 250 zou gewoon zijn ,maar dat wel nieuw he (lapje er over klaar)
In elkaar. Ja nieuw nieuw (ongebruikt en mooi chrome van spaken en velg en glimmend), zitten nog niet eens wiellagers in.. Daar wel beetje oppervlakteroest van het bewaren. Zonder schrijf. Oew, breedte weet ik zo niet.. Merk Taganogwat.
Maar dat is wel erg veel, of niet? Hoe denken anderen daarover?
reken maar uit: 2 velgen origineel rond de 90 /100 euro, setje spaken voor 40 spaken achter 40 2 naven zo haal je 200 zo.
dus 250 is zo gek nog niet (of ik het voor zou betalen ??? nee dus )