yamaha tweety
tweety schreef:ja ik hoor nu niet meer zoveel van jullie mar ik heb een heele korte ks kreitler uitlaat gemontert. en dat is de uitlaat voor een yamaha fs1. als je echt hard wilt rijden en wel een goede cilinder er op zetten met een goede zuiger er in want een egte yamaha zuiger uit de fabeiek van japan is zeer goed . en het maakt niet uit of je een f5b of een fs1 of een z1 hebt als je maar 3 honderste ge hoont hebt. en dan 1000 km in rijden uitlaat poort goed glat schuuren . en daar na blaazen met die hap gr tweety werkendam
beweer je nu dat een gehoonde f5b met een geschuurde uitlaatpoord net zo hard loopt als een z1

- Tombo
- 17500km gereden
Als dat zo is ben ik de paus
Van dei speling klopt gewoon helemaal 100%. Een hogere compressie staat per definitie gelijk aan meer vermogen. Door met een goede zuigerspeling te rijden win je echt veel. Mijn zuigerspeling is eigenlijk ook te groot (lees: ik hoor hem rammelen als 'ie koud is, dús te groot
) daarom weet ik zeker dat er ook uit mijn cilinder nog meer te halen valt, als er een fatsoenlijk passende zuiger in zit (maar nu weet ik wel zeker dat 'ie niet snel warmloopt
).
Verder is iedere cilidner snel te krijgen, als je de frees er maar in zet. Maar door alleen een glad geschuurde uitlaatpoort loopt een F5B niet harder als een Z1

Van dei speling klopt gewoon helemaal 100%. Een hogere compressie staat per definitie gelijk aan meer vermogen. Door met een goede zuigerspeling te rijden win je echt veel. Mijn zuigerspeling is eigenlijk ook te groot (lees: ik hoor hem rammelen als 'ie koud is, dús te groot

Verder is iedere cilidner snel te krijgen, als je de frees er maar in zet. Maar door alleen een glad geschuurde uitlaatpoort loopt een F5B niet harder als een Z1

- bromtolfs1
- 100km gereden
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
kijk dit loopt gewoon echt ruim 90km met mijn 90 kilo.
met wint mee en berg af richting de 100 km
membraam 4 bak homoet p4 16mm 180 spr
uitlaatpoort op pijp maat gevreest.
opening in hempt vergroot. is een belemmering voor de membraam motor.
uitlaat en inlaat poorten vergroot
zuiger voorzien van ronde kant smeergat en spoelgaten.
zuiger sparingen op hempt pas maken.
gr gino
met wint mee en berg af richting de 100 km
membraam 4 bak homoet p4 16mm 180 spr

uitlaatpoort op pijp maat gevreest.

opening in hempt vergroot. is een belemmering voor de membraam motor.

uitlaat en inlaat poorten vergroot

zuiger voorzien van ronde kant smeergat en spoelgaten.

zuiger sparingen op hempt pas maken.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;