marco schreef:Volgende week moet ik op zondag middag om 4 uur een dartwedstrijd gooien en maandag weer werken
Als je slecht gooit ben je snel klaar
Ik ben de beste van de kroeg hierzo dus ik wil zeker in de finale komen.
Vorig jaar stond ik ook in de finale maar toen was ik blij dat ik het bord kon raken Toen was ik om 11 uur thuis.
Had toen bijna niks gegeten en volgas aan het bier en nog een ander sterk drankje maar het was wel gezellig.
marco schreef:Volgende week moet ik op zondag middag om 4 uur een dartwedstrijd gooien en maandag weer werken
Als je slecht gooit ben je snel klaar
Ik ben de beste van de kroeg hierzo dus ik wil zeker in de finale komen. Vorig jaar stond ik ook in de finale maar toen was ik blij dat ik het bord kon raken Toen was ik om 11 uur thuis. Had toen bijna niks gegeten en volgas aan het bier en nog een ander sterk drankje maar het was wel gezellig.
Kan jij wel nog richten na veel bier en sterke drank op een nuchtere maag?
Mij zit tegen dat ik denk dat ik voedselvergiftiging heb opgelopen Vrijdagavond chinees gegeten ergens.. Sinds zaterdagmiddag echt belabberd.. Vannacht heb ik me kapot gezweet. Voel me slap en belabberd. En gigantisch aan de schijt, misselijk, bloed ophoesten, koorts .. Heb gelukkig maandag ook nog weekend om me beter te gaan voelen.
Jeti schreef:Mij zit tegen dat ik denk dat ik voedselvergiftiging heb opgelopen Vrijdagavond chinees gegeten ergens.. Sinds zaterdagmiddag echt belabberd.. Vannacht heb ik me kapot gezweet. Voel me slap en belabberd. En gigantisch aan de schijt, misselijk, bloed ophoesten, koorts .. Heb gelukkig maandag ook nog weekend om me beter te gaan voelen.
Jeti schreef:Mij zit tegen dat ik denk dat ik voedselvergiftiging heb opgelopen Vrijdagavond chinees gegeten ergens.. Sinds zaterdagmiddag echt belabberd.. Vannacht heb ik me kapot gezweet. Voel me slap en belabberd. En gigantisch aan de schijt, misselijk, bloed ophoesten, koorts .. Heb gelukkig maandag ook nog weekend om me beter te gaan voelen.
Beterschap Jetje
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.