Wat heb jij vandaag met of op een motor gedaan?
- Jeti
- 17500km gereden
the_destroyers schreef:Jeti schreef:Maar dat is aan de volgende Belg om uit te proberen.
Jij meld je aan?

Maar ga eerst maar rijbewijs halen enzo. Die beumer lijkt me wel een goede optie dan

Of 2 tegelijk. Of 3.

@ Nix
In België werkt alles wat anders, dat weten we toch..
Dit schijnt makkelijker te zijn, maar ik doe het niet meer op deze manier.
-
- 5000km gereden
Jeti schreef:the_destroyers schreef:Jeti schreef:Maar dat is aan de volgende Belg om uit te proberen.
Jij meld je aan?![]()
Maar ga eerst maar rijbewijs halen enzo. Die beumer lijkt me wel een goede optie dan
Of 2 tegelijk. Of 3.
@ Nix
In België werkt alles wat anders, dat weten we toch..
Dit schijnt makkelijker te zijn, maar ik doe het niet meer op deze manier.
Ik meld me zeker aan.
Met de beumer idd!

Maar idd eerst rijbewijs scoren.
Als ik mn autorijbewijs heb, mag ik ook voor moto beginnen!

-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 5000km gereden
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
the_destroyers schreef:Twowheeler schreef:Eerste motorles gehad. Bestwel even wennen, maar het is genieten.
Ook even een stukje het gas wat open gedraaid :p
Mety welke moto's hebben jullie daar les?
zijn meestal 600's. Een enkele Honda daargelaten.
Ik les met een yamaha xj6 (goede merk). Met abs enzo. Merk wel dat dat enorm veel zelf stuurt. Veel meer dan de Kawasaki waar ik op de beurs mee reed. Maar de m'n instructeur liet me ook bestwel los. Vandaar dat ik best veel mocht. Nu al zin in dinsdag. Dan weer verder met alle oefeningen.
Nu vraag ik me wel af waarom ik die fs1 zo hard zou willen laten lopen. Gaat zo makkelijk met zo'n motor. Dan is een fs1 maar een slappe vaatdoek

- henkie22222
- 500km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
-
- 7500km gereden
2de Rijles, en bijna alle beheersing dingen gedaan.
Instructeur zit al te denken over dat ik de weg opga, want ga vrij snel door alle oefeningen heen. Ben ik dus wel blij mee
.
Op de terugweg reed hij ook even flink door, dus ik ook
Maar volgas durf ik echt nog niet hoor. Kan ook niet want dat rij ik hem meteen voorbij denk ik.
Was iig weer een mooi ritje.
Binnenkort toch maar eens wat theorie spullen gaan zoeken en daaraan beginnen.
Instructeur zit al te denken over dat ik de weg opga, want ga vrij snel door alle oefeningen heen. Ben ik dus wel blij mee

Op de terugweg reed hij ook even flink door, dus ik ook

Maar volgas durf ik echt nog niet hoor. Kan ook niet want dat rij ik hem meteen voorbij denk ik.
Was iig weer een mooi ritje.
Binnenkort toch maar eens wat theorie spullen gaan zoeken en daaraan beginnen.
-
- 5000km gereden
Twowheeler schreef:the_destroyers schreef:Twowheeler schreef:Eerste motorles gehad. Bestwel even wennen, maar het is genieten.
Ook even een stukje het gas wat open gedraaid :p
Mety welke moto's hebben jullie daar les?
zijn meestal 600's. Een enkele Honda daargelaten.
Ik les met een yamaha xj6 (goede merk). Met abs enzo. Merk wel dat dat enorm veel zelf stuurt. Veel meer dan de Kawasaki waar ik op de beurs mee reed. Maar de m'n instructeur liet me ook bestwel los. Vandaar dat ik best veel mocht. Nu al zin in dinsdag. Dan weer verder met alle oefeningen.
Nu vraag ik me wel af waarom ik die fs1 zo hard zou willen laten lopen. Gaat zo makkelijk met zo'n motor. Dan is een fs1 maar een slappe vaatdoek. Maar hoe was het spreekwoord ookal weer? Het is leuker om op een langzame motor hard te rijen dan op een grote?
Hier ook met die yamaha's. Meeste mensen vinden ze goed, andere dan weer niet.
Staan ze bij jullie ook op fullpower?

Hier dus wel, ook als je voor je 25kW rijbewijs gaat...